דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בתקופת החגים

מי מאיתנו לא מכיר את זה, תקופת החגים מגיעה ואיתם מגיעות גם כל אותן סעודות חג הכוללות הרבה מאוד מטעמים מיוחדים שרובנו מחכים להם לאורך כל השנה. לכל חג יש את המאכלים האופייניים לו כשר לא תמיד מדובר דווקא באוכל הכי בריא ודיאטטי. למשל, בחג הפורים אנו מוקפים כל העת באזני המן טעימות שנעשו עם מרגרינה, ובחנוכה אנו אוכלים לביבות חג וסופגניות, ואיך אפשר לשכוח את עוגות הגבינה של חג השבועות. וזה עוד מבלי שדיברנו מילה על דיאטה.

כיצד מחזיקים מעמד בחגים
הרבה אנשים הזקוקים לדיאטה תמיד אומרים שדיאטה מתחילם אחרי החגים ובצדק. מי לא רוצה ליהנות ממטעמי החג הנפלאים הללו. אולם יש לקחת בחשבון כי דיאטה טובה היא בראש ובראשונה שינוי משמעותי בדפוסי המחשבה והזמן הכי טוב להתחיל בדיאטה הוא כאן ועכשיו ללא כל קשר לתקופת החגים. זה אולי נשמע כמו קלישאה אבל דיאטה אמיתית מתחילה בראש וזאת תגיד לכם כל דיאטנית מוסמכת.

כיצד עושים דיאטה בחגים
נכון, כאשר עושים דיאטה חשופים באופן מתמיד לגירויים ולפיתויים חיצוניים, במיוחד בתקופת החגים הכוללת מאכלים שאנו כל כך אוהבים. מי שעושה דיאטת פחמימות ואוכל חסה כל היום, בוודאי שיחלום בלילות על סופגניות החג המצופות שוקולד טעים ומתוק. על מנת לשמור על הדיאטה בחגים יש להתכונן אליהם נפשית ולאמץ חוסן נפשי חזק והתמודדות עם פיתויים אסורים. אפשר להתייחס לזה כאל משימה או אתגר חשוב.

שילוב של פעילות גופנית
אחד הגורמים החשובים ביותר בכל דיאטה, שאין דיאטה שלמה בלעדיו הוא מרכיב הפעילות הגופנית. על מנת לראות תוצאות ובאמת ליהנות מהסבל הזה שנקרא דיאטה חייבים לעשות גם פעילות גופנית. זה יכול להיות כל דבר, חדר כושר
מפת אתר | צור קשר