דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ים תיכונית

לאורך השנים נחשבו תושבי המדינות והארצות שלאורך הים התיכון לאנשים רזים אשר שומרים על תזונה בריאה, קבועה ומאוזנת. עובדה זו גרמה לדיאטנים ורופאים רבים בכל רחבי העולם לפתח שיטת הרזיה המבוססת על המזון אשר נצרך על ידי התושבים באגן הים התיכון.בנוסף נבדק ונמצא כי אותם אנשים סבלו לאורך כל השנים מאחוזים מאוד נמוכים של תמותה, מחלות לב וסכרת ובנוסף נמצא כי תוחלת החיים שלהם היתה גבוה מהממוצע.

מדוע דווקא הים התיכון?
האם מדובר בתופעה שמאחוריה בסיס תזונתי ברור או פסיכולוגי, חברתי? לא ברור לגמרי, אך עם זאת ניתן לאמוד את הקלוריות שמוצעות בדיאטה הים תיכונית ולהבין כי מדובר גם בדיאטת קלוריות בסופו של דבר. יש לומר כי יום ישנם מספר רב של דיאטות ים תיכוניות. תפריטים רבים מוצעים לאלו הרוצים לרדת במשקל.

אז על מה בעצם מבוססת הדיאטה?
הדיאטה בסופו של דבר מבוססת על המאכלים אותם אוכלים במזרח התיכון, ביניהם: פירות, ירקות, מזון מן הצומח, דגים, עוף, ביצים ודגנים. מה מפחיתים בדיאטה ים תיכונית? בעיקר מוצרי בשר, גבינות, מוצרי חלב, יין ואוכל מעובד. פעילות גופית גם היא חשובה לצורך המטרה.

לפרטים נוספים על דיאטה ים תיכונית השאירו את פרטיכם בדף הצור קשר

מפת אתר | צור קשר