דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

הצרת היקפים

הצרת היקפים כוללת שימוש בטכנולוגיות שונות המאפשרות לחטב את האזור המטופל, לטשטש סימני מתיחה של העור, להסיר צלוליטיס ובעיקר להצר את ההיקף של האזור המטופל. אנשים רבים סובלים מעודף משקל הנובע בעודף של רקמות שומן בגוף. לשם עיצוב וחיטוב הגוף יש לדאוג לתזונה נכונה ולפעילות אירובית באופן עקבי. כל אלה דורשים זמן ומאמץ, ובאורח החיים המודרני מדובר במשאבים יקרים. בנוסף לכך הדרך להשגת התוצאות הרצויות היא דרך קשה רצופת תלאות ודרושה רמת מוטיבציה גבוהה לאורך זמן. לשם כך פותחו במשך השנים טכנולוגיות ייחודיות להצרת היקפים אשר נותנות תוצאות טובות יותר בפחות מאמץ. כיום ניתן להצר היקפים באמצעות מכשירי שאיבה, לייזר, אולטרא סאונד עיסוי ועוד. הטיפולים הללו אינם כואבים, ונעשים ללא הרדמה וללא צורך בהכנה מראש, וישנם אף מטופלים אשר מדווחים על תחושה נעימה במהלך הטיפול.

השיטות והטכניקות השונות להצרת היקפים
רוב הטכניקות המשמשות להצרת היקפים עושות שימוש בשיטות של גירוי השרירים באמצעות תדר אלקטרוני. גירוי השריר גורם לחיזוקו ומוביל לשריפת קלוריות השווה בערכה לכמות הקלוריות שהיינו שורפים באימון גופני טוב. האזור המטופל מקבל פולסים חשמליים אשר גורמים לכיווץ השרירים בפעולה סיבובית. באופן הזה השריר צורך אנרגיה ושורף קלוריות באופן שאינו מוביל לעייפות ואינו מצריך מוטיבציה מצד המטופל. בשיטת הקרנת האולטרא סאונד קרני האולטרא סאונד פוגעים בתאי השומן ומפזרים את השומן בדם. הטיפול מתבצע על ידי רופא היודע לזהות ולאבחן את תאי השומן, אינו כואב ואינו מותיר צלקות על הגוף. כל המכשור הנמצא בשימוש אינו פולשני או מזיק ותורם להעלאת קצב חילוף החומרים בגוף ולמראה עור מתוח ורענן.

מי מתאים לטיפול?
למעשה, כל אחד שמעוניין לעבור טיפול להצרת היקפים יכול לעשות זאת. טיפול הצרת היקפים יעיל במיוחד עבור אותם אנשים אשר השומן בגופם מפוזר באופן לא פרופורציונאלי, כמו אנשים הסובלים מצלוליטיס או אנשים עם משקל עודף המתקשים לרדת המשקל. לאנשים בעלי לחץ דם גבוה, לאנשים הסובלים בבעיות בבלוטת התריס או לאנשים בעלי קוצב לב מומלץ להיוועץ ברופא המשפחה בטרם התחלת הטיפול. חשוב לדעת שיש להתאים את סוג הטיפול רק לאחר אבחון פיזי של המטופל על ידי איש מקצוע, וחשוב לשמור על אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה לאחר הטיפול על מנת לשמר את תוצאותיו.

מפת אתר | צור קשר