דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תזונה בהתאמה אישית

תזונה בהתאמה אישית היא תזונה המותאמת באופן אישי לצרכיו של המטופל. בני האדם שונים זה מזה במבנה הגנטי שלהם, בקצב חילוף החומרים שלהם, במצבם הבריאותי, ברגישויות השונות שלהם וגם בטעמם האישי. מסיבה זו לכל אדם יש את מרכיבי התזונה והתפריט האישי המתאים לו ביותר ולכן אין שני תפריטים זהים לשני בני אדם שונים. תזונה בהתאמה אישית היא אחד המרכיבים החשובים בדרך לאיזון גופני ולמשקל נכון. לא תמיד אנו יודעים אילו גורמים מן הגורמים שמנינו כאן משפיעים על תהליך העלייה במשקל ופוגעים בבריאותינו, ולכן כאשר באים להרכיב תפריט אישי ומותאם רק לנו, חשוב להשתמש באנשי מקצוע מנוסים מן התחום היודעים כיצד להרכיב תפריט בדיוק למידותינו אשר יעזור לנו להוריד במשקל ולשמור על אורח חיים בריא.

מדוע סיכויי ההרזיה עם דיאטה שלא הותאמה לנו באופן אישי נמוכים?
כאמור, גוף האדם משתנה בין אדם לאדם ולכל אחד מאיתנו יש הרגלי אכילה שונים, רגישויות שונות, מבנה גנטי ייחודי ומצב בריאותי נתון. בנוסף לכך, עם השנים כל אחד מאיתנו פיתח העדפות קולינריות שונות לגבי המאכלים האהובים והשנואים עליו. אין מדובר בטעם אישי בלבד, ולא במקרה מאכלים אשר נחשבים לשנואים עלינו הם גם המאכלים אשר אינם מתאימים לגוף שלנו. תחום התזונה וההרזיה מוצף בסוגים שונים של דיאטות מכל הצורות והמינים, וכאשר מתחילים דיאטה חדשה חשוב לקחת בחשבון שייתכן שהדיאטה הזאת אינה מתאימה לנו מכל מני סיבות שלאו דווקא ידועות לנו. דיאטת תזונה בהתאמה אישית מאפשרת למטופל להרכיב את סוג הדיאטה המתאים לו ביותר בהתייעצות אם דיאטנים מקצועיים ובהתאם למצבו ולנתוניו הפיזיים. 

מרכיבים שונים הקובעים את התזונה האישית
כאשר מרכיבים תפריט המותאם למטופל באופן אישי על ידי דיאטנים מקצועיים, יש לקחת בחשבון לא רק אילו מרכיבי מזון עדיף לאכול ומאילו מרכיבים להימנע. גורם חשוב נוסף במרכיבי הדיאטה הוא רמת האנרגיה האישית של המטופל. ישנם אנשים הנחשבים לאנשים של הבוקר, כאשר רמת האנרגיה שלהם נמצאת בשיאה בשעות הבוקר. לעומתם ישנם אנשים המגיעים לשיא תפוקת דווקא בשעות הערב. סדר היום שלנו ורמת האנרגיה לאורכו משפיעים באופן ישיר על תהליך העיכול ועל חילוף החומרים בגופנו. כאשר מרכיבים תזונה בהתאמה אישית יש לקחת גם את הגורמים הללו בחשבון.

מפת אתר | צור קשר