דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה למתחילים

הנורמות והמודלים של יופי בעולם המודרני מעמידים את הרזון והמידות הגוף המושלות לסדר העדיפויות בתחומים רבים. אנו עדים לשימוש בדוגמנים ושחקנים בעלי נתונים פיזיים מרשימים בפרסומות ותוכניות טלוויזיה פופולאריות. היופי והרצון הפכו לדבר ליגיטימי ונערץ על ידי  הציבור במדינות שונות בעולם. כל אחד ואחת מאיתנו רוצים להיראות רזים צעירים ויפים. ישנם כאלה אשר נולדו עם נתונים פיזיים מרשימים ויש כאלה שעל מנת להשיג את המראה הרצוי צריכים להשקיע מאמצים וזמן.

שמירה על דיאטה
אין זה סוד כי תזונה נכונה ופעילות גופנית משפיעים באופן חיובי על מראה הגוף שלנו. הקפדה על דיאטה בריאותית ובטוחה וביקור קבוע ועקבי בחדש כושר גורמים לגוף להיראות חטוב, שרירי ובריא. כיום ניתן לבחור את הדיאטה המתאימה לכם ביותר מבין מגוון של דיאטות הקיימות בשוק. הדיאטות בדרך כלל מותאמות למבנה הגוף, להרגלי תזונה והמטרות. לפני כל דיאטה חשוב מבצע בדיקות מקיפות אשר ילמדו אתכם יותר אודות מצב הבריאותי של גופכם.

עקרונות דיאטה נכונה
חשוב לזכור כי דיאטה לא נכונה לא רק שלא תאפשר את השגרת המטרות שלכם אלא אף יכולה להזיק לבריאותכם. קיימות דיאטות אשר מותאמות לאלה אשר מעוניינים להוריד במשקל בצורה המהירה והבטוחה ביותר. חשוב לזכור כי יש להקפיד על הורדה של לא יותר משלושה קילוגרמים בכל שבוע. על מנת לבחור את הדיאטה המתאימה לכם ביותר כדאי לקבוע פגישת יעוץ עם דיאטנית מוסמכת.

מפת אתר | צור קשר