דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת ירקות

ירקות הם חלקי הצמח האכילים, כאשר אלו גדלים בתוך האדמה או בצמוד לה. ההבדלים הרמות הסוכר שבפרי מול הירק הם משמעותיים, ולא רק הם. ישנם ויטמינים שנמצאים במיוחד בפירות ויש כאלו שבמיוחד בירקות, אולם מה זה פרי ומה זה ירק? ההבדל הוא, שפרי הינו שחלה של צמח  שמשתייכים למערכת "מכוסי הזרע", ואלו גם בעלי הפירות. כך, על פי ההגדרה הבוטאנית שלה, עגבנייה היא פרי ולא ירק. תות שדה לעומת זאת אינו פרי על פי ההגדרה (וכך הופך לירק). אז מה חשיבות ירקות לדיאטה?

ערכים תזונתיים של ירקות
ירקות מכילים כ- 90% מכל הויטמינים והמינרלים הדרושים לגוף על מנת שיעבוד באופן סדיר – ישקם את התאים ויבנה אותם. בין הירקות ישנן קבוצות שונות: הירק וירקות השורש ועוד. ירקות השורש חשובים למערכת החיסונית ולאיזון הסוכרים והשומנים בדם. על כן אומרים שהם לא רק חשובים אלא מתאימים לתקופות של דיאטה. קבוצת ה"עליים" המכונים גם "ירק" עשירה בכלורופיל המעשיר את הדם בברזל, כך שהוא מעלה את רמת הקולטנים של החמצן בגוף – לכן ירק מסוג זה נחוץ לתיקון פגמים בתאים ולמניעת וטיפול בזיהומים בדם. בין הירקות, ישנם ירקות בעלי ערך קלורי גבוה יותר מפאת רמת הסוכר שבהם, ומי שעושה דיאטה להרזיה צריך להיות מודע לכך. היות וחשיבות מרכיבי התזונה היא עליונה לצורך עשיית דיאטה, על כן, אפילו כשעושים דיאטת ירקות יש לברר מהם הערכים התזונתיים בכל ירק ולאו דווקא ערכו הקלורי.

איך לעשות דיאטה בריאה?
דיאטה בריאה מכילה את כל הערכים התזונתיים האפשריים. "קצת מהכול" יהיה נכון לאדם בריא, אולם מפאת מוגבלויות בריאותית אחרות מומלץ להתייעץ עם דיאטנית אשר תרכיב את הדיאטה לפי צרכי הגוף ואחרי בדיקות שונות.
מפת אתר | צור קשר