דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

חשיבות מרכיבי התזונה

הגוף הוא המקדש שלנו ולכן עלינו לשמור עליו ובמיוחד כאשר אנו עושים דיאטה. בשינוי הרגלי התזונה צריך לקחת בחשבון את המרכיבים החשובים ביותר בתפריט, את אבות המזון.

פחמימות- מקור האנרגיה העיקרי של גופנו ולכן מומלץ לאכול אותם לפני הפעילות האירובית שאנו משלבים עם הדיאטה. מינון מומלץ של פחמימות הוא כ- 50% מהצריכה היומית שלנו וזאת בעיקר בגלל תחושת שובע שאנו מקבלים בעקבות אכילתם. בין הפחמימות נכללים לחם, אורז, תפוחי אדמה וקטניות.

חלבונים- החלבונים עוזרים בבניית תאי הגוף ובמלחמה נגד חיידקים ולכן הם חיוני מאוד לשלבם בתזונה. החלבונים הם מקור עיקרי גם בתפריטי קייטרינג. החלבונים נחלקים ל-2 קטגוריות: חלבונים מן החי הכוללים בשר, חלב, ביצים ודגים וחלבונים מן הצומח שניתן למצוא בקטניות ואגוזים

שומנים- למרות שמו, השומן הוא מרכיב חיוני לגוף, הוא מגן על אברי גופנו מפני קור וחום והכרחי לנו מפני שהוא מרכיב הורמונים שונים. כמובן יש לזכור כי צריך לצרוך רק שומנים חיוניים וכן להקפיד על הכמות. וזאת על מנת להוביל לתהליך הרזיה נכונה

מפת אתר | צור קשר