דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

עודף שומן

עודף שומן
כאשר מדברים על תופעה של עודף שומן, הכוונה היא לעודף שומן בדם. כיצד זה עובד? באמצעות צריכה ממושכת של מצרכים בעלי רמה גבוהה של כולסטרול כגון גבינה צהובה או מרגרינה, נוצר מצב של כמות כולסטרול גבוהה בדם. עודף שומנים בדם הינו הגורם העיקרי למחלת טרשת עורקים ומחלות כלי דם אחרות. במידה ובדיקת כולסטרול מצביעה על כמות גבוהה מ-200, מדובר בעודף שומן ולכן חשוב להתחיל בדיאטה נכונה.

תוצאה של עודף שומן
מצב של עודף שומן או עודף כולסטרול הינו מצב שניתן לגלות על ידי בדיקה שיגרתית. במידה ואדם סובל מבעיה זו, לעיתים הוא לא יבחין בשום סממן המצביע על כך, אלא אם כן יבצע בדיקה מתאימה. התקף לב או דום לב הינם סממנים ישירים לבעית עודף שומן בדם ולכך שחשוב להוריד את רמת הכולסטרול בצורה נכונה ויעילה. יתר לחץ דם ואנגינה פקטוריס הינן סוגי מחלות אשר נוצרות כתוצאה מעודף כולסטרול. מחלות לב הקשורות ליתר לחץ דם מהוות את הגורם העיקרי למקרי מוות בעולם המודרני.

הגורמים העיקריים לרמת כולסטרול גבוהה (עודף שומן)
ישנם מספר גורמים עיקריים שמשפיעים על עליה ברמת השומן בדם: הרגלי תזונה לא נכונים וכתוצאה מהם, השמנת יתר;  מחלות כגון סוכרת ומחלת כליות כרונית; עישון; מצב נפשי של סטרס לאורך זמן; גיל- עליה בכולסטרול בדם נפוצה אצל אלה שמלאות להם 60; צריכת סוגי תרופות מסוימים כגון גלולות למניעת הריון וגורמים תורשתיים אשר קשורים רמת שומן גבוהה אצל בני המשפחה.

טיפול נכון להורדת שומן בדם
במקרה של רמת שומן גבוהה בדם, כדאי להימנע מצריכת מוצרים שכוללים סוכר כגון: בגמי בוקר ממותקים, דבש, חלב, משקאות ממותקים או ממתקים וכן אלכוהול. על פי מחקרים שנערכו בנושא, נמצא כי דיאטה הכוללת ירקות ופרות מורידה את רמת השומן בדם. כדאי לצרוך כ-600 גרם של ירקות ופרות ביום. כמו כן, טחינה, שמן זית, אבוקדו ושקדים כוללים בתוכם שומנים חד- בלתי רווים, העוזרים לשמירה על כמות תקינה של כולסטרול.

פנו אלינו, ותזכו לטיפול נכון ויעיל נגד עודף שומן בדם!

טיסות זולות

מפת אתר | צור קשר