דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת ילדים

השמנת יתר בקרב ילדים נחשבת כיום למגפה בין לאומית בקרב מדינות מערביות, כאשר ההערכות הן שבעולם קיימים כ- 18 מליון ילדים מתחת לגיל 5 אשר סובלים מעודף משקל. מול ילדים הסובלים ממשקל עודף ניצבת שורה של בעיות חברתיות וסיכונים בריאותיים- בין השאר- סוכרת, לחץ דם ורמת כולסטרול גבוהים, סיכון לקבלת דום לב בעת שינה ועוד.

 

כיצד יש להתאים דיאטה לילד בעל משקל עודף?

דיאטה נכונה לילד הסובל מבעיית השמנה מורכבת מתזונה בריאה, הרגלי התנהגות יום יומית נכונים ופעילות גופנית. בעת תהליך זה על הורי הילד לגלות אורך רוח, אמפתיה וסבלנות- שכן תמיכה בילד המנסה להוריד ממשקלו ולעשות שינוי באורח חייו היא הדבר החשוב ביותר שניתן להעניק לו, ובלעדיה הסיכוי להצלחת התהליך הוא קלוש.

 

כיצד יש לשלב פעילות גופנית בתהליך דיאטת ילדים?

הפעילות הגופנית היא פן חשוב בתהליך ההורדה במשקל של ילדים, כאשר הדרך הטובה ביותר היא לרשום את הילד לחוג אשר מביא לידי ביטוי את תחומי ההתעניינות שלו. בנוסף, גם פעילויות "קטנות" כמו הליכה ברגל ליעד קרוב במקום נסיעה במכונית, עליה במדרגות רגילות במקום במדרגות נעות או במעלית- יכולות לתרום רבות למודעות הגופנית של הילד ולהורדה נכונה במשקל.

 

עוד על דיאטת ילדים

מספר טיפים להורים בנוגע לדיאטת ילדים- מומלץ מאוד שלא להשתמש בשיטת "המקל והגזר" בכל שנוגע לטיפול בהשמנת יתר של ילדים, והכוונה לא להציע פרסים על "אכילה טובה" ומנגד, לא להעניש על אכילה מופרזת או לא נכונה.מומלץ לעשות קניות של מוצרים דיאטטים ולשוחח עם ילד בדיאטה אודות מאכלים בריאים ומזיקים ולערב אותו בתהליך, ולהקפיד לשמש לו דוגמא נכונה. בנוסף, יש לנהל סדר יום מופחת שעות ישיבה מול טלויזיה ומחשב, ומוגבר פעילות גופנית, בליווי ארוחות מסודרות אשר משאירות את ה"ג´אנק" מחוץ לשולחן האוכל.

 

כמובן שיש להתייעץ עם דיאטנית מומחית בנוגע לשילוב התזונה והפעילות הגופנית באופן המותאם אישית לילד המדובר, שכן מדובר בתהליך אינדיבידואלי. אנו מבטיחים לבנות תכנית הרזיה המותאמת באופן אידיאלי לילדכם, אשר תשלב באופן האולטימטיבי את הגורמים שיתרמו לירידה מאוזנת ובריאה במשקלו.

מפת אתר | צור קשר