דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

מחשבון קלוריות או תפריט מסודר

ירידה במשקל ודיאטה הינם מילים שגורות ונפוצות ביותר בבתים רבים, בעיקר לאחר תקופת החגים המביאה עימה מספר גדול של ארוחות  וקינוחים בלתי ניתנים לוויתור. אז למרות הרצון הגדול לחיות את החיים ולהנות מכל מטעם שאמא מכינה, אנו צריכים לדאוג לגופינו, ולהימנע מהשמנת יתר וצריכה של עודף שומנים וכולסטרול.

שוק הדיאטות מוצף בסוגים שונים של דיאטות, תפריטים והמלצות שונות. בעת בחירת דיאטה מתאימה חשוב מאוד להגדיר לעצמינו מהן מטרות הדיאטה שלנו ובהתאם להתאים לעצמינו את סוג הדיאטה המתאים לנו. חשוב שתפריט הדיאטה יהיה מורכב מרכיבים אשר אנו נהנים לאכול כגון סוגי פירות שונים, ירקות וממרחים אהובים עלינו.

ישנה אפשרות כמובן לבחור סוג דיאטה על פי מחשבון קלוריות או בשפת העם- ספירה של קלוריות, משמע, כל אחד יוכל לבחור במזון מסויים על פי העדפותיו תוך חישוב של הקלוריות, כך קל יותר יהיה להתמיד בדיאטה לאורך זמן ולהגיע לתוצאות אפקטיביות. ירידה במשקל תיהיה שינוי משמעותי בגוף ובהרגשה הפנימית וכמובן תתרום להרגשת הביטחון העצמי  

מפת אתר | צור קשר