דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לעשות דיאטה בחודש?

רבות הנשים אשר מבקשת לרזות בטווח זמן מוגבל עבור מאורע מיוחד, ורבות אולי יופתעו לשמוע כי דווקא הירידה הראשונית במשקל, זו שמאפיינת את החודש-חודשיים הראשונים בדיאטה, היא זו שלעיתים קרובות קלה יותר לביצוע ותוצאותיה מורגשות יותר. דווקא ההתמדה בדיאטה לטווח הרחוק היא היא האתגר האמיתי, בעוד שהקילוגרמים המושלים הופכים ונהיים מעטים יותר באופן יחסי לזמן.

אם כן, כיצד ניתן לרזות באופן בריא בחודש? לכך אין תשובת קסם. הדיאטה הנכונה לחודש היא אותה דיאטה הנכונה גם לטווח הארוך יותר. שילוב של תפריט מאוזן המפוקח ע"י דיאטנית מומחית, בשילוב עם פעילות גופנית ואורח חיים בריא, יעניקו לכל אחת את הזכות והחסד לרזות במספר קילוגרמים בחודש אחד בלבד.

חשקה נפשך בדיאטת בזק?
אולי תתאכזבי לגלות ששמה ניתן לה תוך איפיונה במוניטין מפוקפק, כך שפעמים רבות היא אמנם "מייצרת" תוצאות בטווח הזמן הקצר, אך כמעט תמיד מאכזבת בהמשך- שלא לדבר על פגיעתה בבריאות גופנו. עם זאת, ניתן לשלב דיאטת בזק קצרה של שבוע לכל היותר, במקרה שלאחר סיומה תבטיחי שינויים בהרגלי האכילה שאפיינו אותך עד כה. כך ניתן לנצל את המהירות שבדיאטת בזק, ואת האיזון המבטיח תוצאות לטווח הארוך- שבדיאטה רגילה. כל זאת, כמובן, תחת עינו הפקוחה של איש מקצוע מומחה.

 

מפת אתר | צור קשר