דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לרזות בצורה נכונה?

הגילוי אודות משקל עודף

כולנו מכירים את זה שפתאום יום בהיר אחד אנחנו מסתכלים במראה ולעינינו מתגלים מספר קילוגרמים עודפים. כמובן שמיד נרצה להשיל את אותם קילוגרמים עודפים אך השאלה היא כיצד. אנשים רבים נוטים לעשות דיאטות כאסח, אך מתפלאים שהמשקל חוזר לקדמותו ואף נוספו לו מספר קילוגרמים.

מהי הרזיה נכונה?
תחילה יש לומר כי הרזיה נכונה היא כזו אשר כוללת בתוכה מספר מרכיבים. סבלנות זה הדבר הכי חשוב מכיוון שמה שהולך מהר חוזר מהר ולכן תהליך ההרזיה צריך להיות עקבי ומסודר אם מבחינת האוכל אז חשוב לאכול מספר ארוחות ביום בזמנים קבועים מבלי לזלול בין זמנים אלו. פעילות גופנית חשובה גם כן, כאשר אנו עושים פעילות גופנית הדבר מזרז את התהליך לעבר התוצאה הרצויה ואף מחטב אותנו.
שתית מים חשובה מאוד לתהליך הרזיה נכונה שכן היא גורמת לתחושת שובע ומנקה את הגוף. מעבר לנאמר חשוב לא להישקל יום-יום, הדבר איננו מעיד על פירות אותן אתם עתידים לקצור, ולכן כדי להישקל בזמנים קבועים כלומר אחת לשבוע עם המלצה לעשות זאת בבוקר. בין היתר חשוב כמובן לאכול אוכל בריא, שהרי אכילת פיצה בזמנים מסודרים כמה שיהיו לא ישיגו את המטרה. אוכל בריא הוא כזה שיכלול בתוכו את אבות המזון השונים, הכוונה גם לשומנים, חשוב להקפיד אם כן שהשומן אותו תצרכו יהיה שומן צמחי ולא שומן רווי, לדוגמא. דבר אחרון החשוב לומר הוא כי דבר לא יכול להיעשות מבלי רצון.

מפת אתר | צור קשר