דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיקור סיני לדיאטה

הדיקור הסיני הוא חלק מתורת הרפואה הסינית העתיקה שמטרתו היא "לחבר" בין בין הגוף האנרגטי לגוף הפיסי, ועל ידי כך לפתח את מודעות האדם לתנועה האנרגטית המרחשת בכל רגע נתון בגופו. טיפול להרזיה בדיקור סיני נעשה ע"י ה"מרידיאנים"- ערוצי האנרגיה השונים, כאשר עפ"י האמונה הסינית כל מרידיאן קשור בהוויתו לאיבר פנימי כלשהו, ואילו כל זוג של מרידיאנים יוצר יסוד.

 

הרפואה הסינית מאמינה כי ירידה במשקל מתקיימת כאשר מתרחש שילוב נכון של אכילה בריאה, תפקוד טוב של המערכת ההורמונלית ותהליך העיכול ושמירה על מצב נפשי מאוזן. על כן, בראייתה של הרפואה הסינית, לא מספיק שינוי בהרגלי התזונה למטרה של ירידה נכונה ומאוזנת במשקל, ויש צורך בשילובו עם חיזוק מערכות הגוף באמצעות דיקור סיני.

 

עפ"י האמונה הסינית העתיקה קיימים שני סוגים של השמנת יתר, כאשר הראשון הוא השמנה רגילה ושכיחה בלי סיבה ספציפית, בעוד שהשני הוא השמנה נדירה הקשורה לבעייה בבלוטת התריס או בלוטות הפרשה פנימיות אחרות. הדיקור הסיני מטפל בשני סוגי ההשמנה, אך יודגש כי יש לטפל באופן נפרד בבעיה בבלוטת התריס.

 

דיקור סיני לדיאטה מתרכז בחיזוק מערכת העיכול והמערכת ההורומונלית, כאשר הליך הטיפול נעשה ע"י מחט דקיקה החודרת את העור באזורים שונים בגוף. דקירת המחט "מעוררת" את יצר הריפוי הטבעי של הגוף, ויוצרת מודעות אצל המטופל. כך, כאשר מדובר בדיקור למטרת הרזיה, ההליך מחזק את מערכת העיכול, מדכא את ייצר האכילה המוגזמת ויוצר אצל המטופל מודעות עצמית לבריאותו תוך כדי הפחתת התאבון. חשוב לוודא כי המטפל בדיקור עבר הכשרה מקצועית דרך לימודי רפואה סינית או קורס דיקור בפרט.

מפת אתר | צור קשר