דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

אוכל דיאטטי

כיום ידוע כי בעיית ההשמנה הולכת וגוברת, מסעדות הג´נק פוד הצצות כמו פטריות אחרי הגשם, מחריפות את הבעיה ומושכות את בני הנוער לאכילה של מזונות בעלי אחוזי שומן גבוהים במיוחד ומאידך, העידן הטכנולוגי המהיר יוצר רצון עז בקרב בני נוער לירידה מהירה במשקל ללא מאמץ וללא דיאטות מיוחדות. זאת הסיבה שבני נוער רבים הצורכים מאכלים דיאטטים לכאורה, טועים לחשוב שירדו במשקל במהירות.

כיום, על כל מדפי הסופרים והצרכניות ניתן למצוא מוצרים דיאטטים רבים כגון לחם דל בקלוריות, גבינות רזות ואף עוגות ושוקולדים בעלי אחוז סוכר נמוך מהרגיל. אך נשאלת השאלה מתי מוצרים אילה אכן עוזרים ונותנים את המענה בזמן דיאטה? התשובה לכך הינה ברורה, מוצרים אילה הינם מוצרים בעלי אחוז קלורי נמוך יותר מהמוצר המקורי אך שילוב של דיאטה מאוזנת ומסודרת, תוך מינון נכון של הקלוריות הנכנסות לגוף מכל אבות המזון תביא לירידה נכונה ליכולת שמירה על המשקל.

אדם המעונין לרדת במשקל ולשמר את המשקל הרצוי לאורך זמן, ייצטרך לתת את הדעת על שילוב נכון של מרכיבים שונים, לרוב תוך שילוב של ירקות, מוצרי גבינה, פחממות ובשרים שונים יהוו את השילוב הנכון.

מפת אתר | צור קשר