דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לרדת במשקל מהר?

אנשים רבים חולמים לרדת במשקל, זהו תהליך ארוך בו יש לשנות את הרגלי התזונה ואת אורח החיים וכן תהליך אותו יש לשמר וממנו לא לחזור להרגלים של פעם. תהליך הדיאטה הוא תהליך שיש להקדיש לו זמן וכן לאזור סבלנות עד שמשיגים תוצאות אך לעיתים יש צורך בירידה מהירה יותר במשקל לקראת אירוע או מפגש כלשהו.

איך מורידים במשקל מהר?
להורדה במשקל אין תרופת פלא וזהו תהליך אשר לוקח זמן, יחד עם זאת ישנם כמה דרכים העוזרות לזרז את התהליך ולהביא לתוצאות מהירות יותר. בכדי לרדת במשקל במהירות ניתן לבצע במשך שבוע אחת מן הדיאטות הקיימות בתחום כגון
דיאטת אטקינס או דיאטת סוג דם ולשלב אותה עם משטר אימונים קשוח. דיאטות אלו הינן דיאטות העוזרות להורדה מהירה אך אין לבצע אותה למשך תקופה ארוכה מפני שהן לא מאוזנות ולא בריאות לגוף. לדיאטה יש לשלב פעילות גופנית, בעיקר אירובי, העוזרת לשרוף קלוריות רבות.

איך לשמור על המשקל אחרי ההורדה?
לאחר ההורדה במשקל וההגעה למשקל הרצוי קשה מאוד לשמר את התוצאות ולא לעלות חזרה. בכדי לשמור על צורת הגוף החדש יש לפנות ל
דיאטן מוסמך אשר יוכל להתאים עבורכם דיאטה טובה ומאוזנת המתאימה למצבכם הגופני, לחיי השגרה ומשלבת את כל אבות המזון. יחד עם משטר הדיאטה יש להקפיד על אימון גופני כמה פעמים בשבוע העוזר לעצב את שרירי הגוף ולשרוף קלוריות.

 

מפת אתר | צור קשר