דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ים תיכונית

מדינת ישראל הינה מדינה אשר מכילה שלל רב של תרבויות, עדות ומנהגים. זאת משום שאנו מדינת קיבוץ גלויות. אך במשך השנים בין אם במודע ובין אם לא, כולנו התחלנו להתחבר לצד הים תיכוני שבנו, בכל הקשור לאוכל ים תיכוני בעיקר. אוהבי האוכל שבינינו לא יוותרו על סלט ים תיכוני, או סוגי קטניות ועופות מיוחדים. למרבה הצער, האוכל הים תיכוני אינו דל בקלוריות, ולכן אנו מנסים למצוא דרכים לשלב את מגוון המתכונים הים תיכוניים בתפריט הדיאטה.

אם נבחן את מכריבי האוכל הים תיכוני נגלה כי רבים מהמתכונים מורכבים מסוגי ירקות, דגנים, קטניות, ועופות ולכן הרכבת מתכון דיאטטי ממרכיבים אלה אינה מהווה בעיה. דיאטה ים תיכונית מכילה כמות מועטה של בשר, מוצרי חלב ומוצרי אלכוהול (מלבד יין אדום בו משתמשים לעיתים קרובות) ולכן, דאטנים רבים ממליצים על דיאטה ים תיכונית, ומדגישים כי היא דיאטה מאוזנת בראיה ומעניקה תוצאות.

בשנים האחרונות, לאור מחקרים ברחבי העולם, התגלה כי דיאטה ים תיכונית מפחיתה את הסיכוי לחלות במחלות לב, סרטן, אלצהיימר וכו.. על פי חוקרים רבים, "יש להעדיף כמה שיותר מזונות ממקור צמחי, מזונות שקרובים ככל שאפשר לצורתם הטבעית וכמה שפחות מזון מעובד." הדיאטה הים תיכונית היא דוגמא טובה לתפריט תזונה מגוון עשיר במרכיבים מן הצומח.

 


 

מפת אתר | צור קשר