דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

בניית מתכונים לדיאטה מוצלחת

כחלק מתהליך דיאטה אנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר מתכונים דלים בשומנים ובסוכרים, כך שלעיתים אנו מתפשרים על טעמו של האוכל. קיימים מתכונים דיאטטים  רבים אך מזון שטעמו תפל לא ייצור חשק ודירבון להמשך הדיאטה, מה שאומר שהמטרה העיקרית אינה מושגת. ולכן מומלץ מאוד בעת ביצוע דיאטה לבחור מתכון המשלב עקרונות חשובים, אותם אפרט-
-כדי ליצור תחושת שובע מומלץ לבחור מתכונים מלאים המורכבים מכל אבות המזון, וגודלה של המנה יהיה ראוי וייצור את תחושת השובע המיוחלת וימנע רעב זמן קצר לאחר הארוחה דבר אשר יגרום לתחושת רעב מחודשת.
- מתכון דיאטה מוצלח חייב להיות ערב לחך, אדם שנמצא בדיאטה לא צריך לסבול ורשאי להנות ממכאלים טעימים, ולכן כדאי לבחור מתכונים המורכבים ממרכיבים שאתם אוהבים ונהנים לאכול.
- על המתכון להיות קל להכנה, חיי היומיום שלנו עמוסים מאוד, כשאנו חוזרים הביתה לאחר העבודה אנו רוצים לאכול ומהר, מצבים כאילה מסכנים את הדיאטה והסיכון להתפתות ולאכול מה שזמין במקרר, גבוהה. ולכן, חשוב מאוד לבחור מתכונים מהירים וקלים להכנה.
- דיאטות מהירות למינהם מורכבות במקרים רבים ממתכונים בלתי מאוזנים המכילים מעט מדי קלוריות. חשוב להיזהר ממתכוני דיאטה שמציגים רכיב מסויים כבעל תכונות קסם בהפחתת משקל למשל- פטרוזיליה או אשכוליות .

אם אתם נמצאים בתחילתה של דיאטה או לחילופין בעיצומו של התהליך, פרגנו לעצמם, גם לכם מגיע להנות מהאוכל אותו אתם אוכלים. כיום ידוע וברור שניתן לאכול ככל העולה על רוחינו והדגש העיקרי הוא על הכמויות. אין סיבה להתפשר על מזונות אותם אתם לא משתוקקים לאכול וחשוב לסיים כל ארוחה בהרגשת שובע מוחלטת


 

מפת אתר | צור קשר