דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

לרזות כאן ועכשיו

דיאטה היא כמו בן – זוג; אמורה להיות התאמה מושלמת, אפילו אם בהתחלה קשה להבחין זה, או שמדובר ב"התאהבות ממבט ראשון". יש להסתגל אליה משום שדיאטה מכוונת למעשה להגיע למטרה מסוימת שקשורה בהרגלי התזונה ולשמור עליה בטווח הזמן הארוך. כמו בן – זוג, כשמשקיעים בה באופן יעיל היא תביא תוצאות, ואם היא מתאימה, אפשר אולי להציע לה נישואין... בכל מקרה, ישנם מצבים שבהם אנשים שמעוניינים לעבור שינוי בהרגלי התזונה בחייהם ועדיין לעבור סגנונות שונים של דיאטה ולהצטרף לקבוצות דיאטה מאסכולות שונות, עד שישנה התאמה.

כשחותרים למטרה לאורך זמן, היא באה בקלות
כשנמצאים בבעיית עודף משקל, האופק נראה רחוק וכמעט בלתי ניתן להשגה, אולם מיותר לציין שכל דיאטה בראש- כלומר היא מתחילה בתכנון וביישום אורח חיים בריא, ולאו דווקא בפעולה דרסטית שעושה "סוויץ´" בהרגלים, משום שזה איננו שינוי בריא. ממילא כשהגוף עובר שינוי קטן ביותר שמוציא אותו מצבו היציב, יגיב באופן דרסטי.

שליטה ברעב או שליטה בהרגלים
לא תמיד ניתן לשלוט ברעב, אבל אפשר לגרום להרגלי אכילה נכונים, שבעקבותיהם תחושת הרעב משתנה ואפילו מתרחקת מפעם לפעם. לעתים קרובות מדובר בדיאטה עם ליווי אישי. כשישנו ליווי חיצוני, הרבה יותר קל לקבל אמונה, ויש השפעה גדולה יותר כשצריך לתת דין וחשבון למישהו שמפקח על העניין – יש אפקט רב יותר לתהליך.

איך לרזות כאן ועכשיו?
חשוב לעבור תהליך בליווי דיאטן, שיקח מדדים ראשוניים לפני תכנון הדיאטה והרכבת התפריט. בודקים את רמת הנכונות וההתאמה של הדיאטה גם לסדר היום. מוצאים ממוצע חודשי שהוא יעד להורדה במשקל, מתוך המטרה הסופית. כבר בימים הראשונים לדיאטה אמורים לחוש בשינוי, והחיזוקים הפנימיים והחיצוניים שמקבלים מהעניין אמורים לתרום לחיזוק הביטחון וטובים להמשך התהליך. את הדיאטה חשוב לשמור גם בטיסות זולות או אירועים אחרים

מפת אתר | צור קשר