דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

קבוצות דיאטה

תקפות הקיץ היא תמיד התקופה של הדיאטות. החום הכבד של מדינת ישראל בתקופת הקיץ החמה ששיאה מגיע בחודשים יולי ואוגוסט, ועודד הרבה אנשים ללכת לים או לבריכה, להשתזף ולהראות את הגוף לסביבה. גם הבגדים הקצרים המאפיינים את הקיץ, חושפים הרבה מהגוף שלנו. על מנת להרגיש נוח עם הגוף, אנשים רבים מחליטים לפצוח בדיאטה בתקופת הקיץ. כאמור, דיאטה היא דבר טוב ומבורך עם עושים אותו נכון לא רק בקיץ.

כיצד להצליח בדיאטה?
אנשים רבים העושים דיאטה נתקלים בהרבה מאוד קשיים בדרך. הדיאטה כוללת בדרך כלל הרבה מאוד ויתורים על מאכלים אהובים, ומצריכה הרבה מאוד שינויים בהרגלי אכילה ובמנהגים שסיגלנו לעצמנו במשך שנים. קשה מאוד להתגבר על הפיתויים הללו בתקופה כל כך רגישה במהלך הדיאטה ולכן הרבה אנשים נעזרים בתמיכה הרחבה של קבוצות הדיאטה.

מהי קבוצת דיאטה
קבוצת דיאטה היא קבוצה של אנשים המחויבים כולם לאותה מטרה: לרדת במשקל. לבני האדם הרבה יותר נוח וקל להרגיש חלק מקבוצה, ולקחת חלק במשהו שהוא יותר גדל מהם. התמיכה, הסולידריות וההדדיות אותה ניתן לקבל בקבוצות הדיאטה, עוזרות לחברי הקבוצה להתמיד בדיאטה ולא להישבר ולהיכנע להרגלים הישנים. קבוצת הדיאטה והתמיכה שהיא מעניקה, מחזקת את תחושת הרצון ומחדדת את המטרה של חברי הקבוצה שמרגישים שהם לא לבד בתחום הזה, ושיש להם עם מי לדבר ולחלוק את הקשיים שהם עוברים.

למי מיועדת קבוצת הדיאטה?
קבוצת הדיאטה מיועדת לאנשים עם בעיית השמנה אשר מעוניינים לרדת במשקל, שניסו כבר כל מיני סוגי דיאטות אך כלום לא עזר להם. באמצעות התמיכה של חברי הקבוצה הם יכולים לפרוק מעל עצמם את הקשיים, ולדבר על הדרך הארוכה שהם עושים ועל המטרות שאליהם הם מעוניינים להגיע, ולקבל את תמיכת הקבוצה שתעזור להם בהמשך.
מפת אתר | צור קשר