דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

עשרה טיפים לירידה במשקל, דיאטה וחיטוב הגוף

מהי המטרה בדיאטה, כן – כזו שרוצים בעיקר להפחית בה במשקל ולהיראות רזים יותר? האם רק להפחית את הקלוריות במאכלים ובשתייה שמכניסים לגוף? האם זו דיאטה שממריצים בה את חילוף החומרים? האם מדובר רק על הכושר ללא שינויי האכילה? בכל מקרה, חשוב מאד לשמור על קו אחיד בדיאטה, שישמר לאורך זמן, ולא רק עד שמגיעים להגשמת היעד. יכול להיות שהמטרה תהיה שליטה טובה יותר על רמת הרעב או על כמות המזון, התמודדות טובה יותר עם דחפי אכילה ועוד.

רק הטיפים נשארים גם לאחר הדיאטה
חשבתם שדיאטה היא צמצום כמות הקלוריות שנכנסות לגוף בתקופת זמן – כמו למשל יום? נכון. החוכמה היא מלבד לצמצם את הכמויות, לחלק את הארוחות לאורך היום באופן כזה שהבטן נשארת עדיין פעילה. העניין השני, הוא להתרחק מהאוכל המשמין או להרחיק אותו מהבית. אחת העצות שמשתלמות גם מבחינה כלכלית וגם בריאותית, היא למלא את המקרר בכמות פירות טעימים. ככה אפשר לומר שהתחלתם לרדת במשקל בלי דיאטה.

אוכלים יותר כשעייפים
לגוף יש מנהג מוזר כזה לאכול דווקא כשכוח הרצון נחלש, ויש מן מובלעת כזו שנקראת "לילה". הלילה הוא חלק מהיום, אין מה לעשות, ודווקא מי שאוכל בלילה משמין יותר, כי האוכל "תקוע" בגוף ואין פעילות שתפחית את הקלוריות שנכנסו. אז מה עושים אחרי לילה כזה? שותים הרבה מים! בכלל, מים הם כוח רב לשינוי. ואם כבר מים, אפשר לעשות חליטות תה וצמחים, בתנאי כמובן שאין שימוש בהרבה סוכר, בטח שלא בסוכר לבן.

לראות הכול באופן חיובי
אין פירושה של דיאטה שלא לאכול מאכלים אהובים. חשוב מאוד לפצות את עצמכם באום המאכלים, אולם במידה. עשו זאת לאחר שהרווחתם את המאכל הזה בכבוד. חשוב לקבוע עם דיאטן כדי שיוכל להרכיב לכם דיאטות בריאותיות ונכונות רק לכם, וסמנו וי גם על זה!

קורס ניפוח זכוכית

מפת אתר | צור קשר