דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות בריאותיות

מחקרים מתחום הבריאות והתזונה מצביעים על מסקנות חד משמעיות לפיהן אנשים המנהלים אורח חיים בריא ומקפידים על תזונה נכונה ומשקל תקין, חיים שנים ארוכות יותר וכן איכות חייהם טובה יותר מפני שהם פחות נוטים לחלות במחלות הקשורות לעודף משקל. באופן כללי מחלות הקשורות לעודף משקל הם סוג של מגיפה מודרנית של העולם המערבי כתוצאה מתפריט המורכב ממזון מתועש ומעובד באמצעות חומרים כימיים שונים, וחוסר הקפדה על דיאטה ותפריט סדיר.

איך לא עושים דיאטה?
במטרה להוריד במשקל ולהעלות את איכות החיים, וגם על מנת להיראות טוב במראה בעיני עצמנו ובעיני הסביבה, אנשים רבים מתחילים בדיאטות שונות ללא התייעצות עם רופא משפחה או עם דיאטנית מוסמכת ומקצועית. התוצאה המצערת היא אובדן דרסטי של משקל בתקופת זמן קצרה, חזרה מהירה למשקל העודף הקודם, ופגיעה בבריאות האדם. דיאטות כמו דיאטת חלבונים או דיאטת פחמימות בה אנו מונעים מן גוף מרכיבים חשובים רק מזיקה לנו בסופו של דבר.

כיצד כן עושים דיאטה?
על מנת לעשות דיאטה מוצלחת אשר את תוצאותיה ניתן יהיה גם לשמר יש להתייעץ עם בעלי מקצוע ותזונאים המומחים בתחום. התזונאים הללו יודעים להרכיב לנו תפריט עשיר המכיל את כל אבות המזון להם זקוק הגוף בכי להתקיים בצורה בריאה והכי חשוב, עלינו ללמוד להתרגל לאכול פחות. הסוד בכל דיאטה טובה ותפריט בריא הוא לא לאכול יותר קלוריות מכפי שאנו שורפים.

פעילות גופנית
הרבה אנשים לא מודעים לכך אבל על מנת לרדת במשקל חובה לשלב פעילות גופנית סדירה יחד עם התפריט הדיאטטי, וחשוב למצוא דרכים לשרוף את הקילוגרמים העודפים. פעילות גופנית גם שומרת על בריאות הלב וגם עוזרת לנו לשמר את הדיאטה והמשקל שהשלנו.
מפת אתר | צור קשר