דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה עם לווי אישי

הקלישאה המצויה "ממחר דיאטה" לא תמיד תעבוד מספיק טוב אם אין לצידה מי שמטפח אותה, שמתכנן אותה, שמתחזק אותה ותורם להצלחה שלה. אם המצב הטבעי של אדם הוא להשמין מכמות ומסוג המאכלים ואף מהתזמון שבו הוא בוחר לאכול אותם, הרי שכעת גינונים חדשים של אכילה עשויים להפוך את התמונה על פיה. נכון, אומרים שרומא לא נבנתה ביום אחד, אולם מה שבטוח, היא לא נבנתה מעצמה. מישהו היה שם בשביל לתכנן אותה, לבנות אותה ולשמר אותה לטווח הזמן הארוך.

דיאטה מכל סוג תורכב בידי מקצוען
בכל דיאטה שאדם בוחר או צריך לעשות יש צורך בבדיקות דם ולקיחת מדדים כאלו ואחרים, כדי שיהיה ניתן לומר מה מאבות המזון מצוי בגופו בעודפים ובמה לוקים בחסר. בנוסף, ניתן לאתר מחלות כאלו ואחרות הגורמות למגבלות בתכנון הדיאטה והתפריט החדש. זו הסיבה שדיאטן קליני הוא הכתובת לכך. הדיאטן מלווה את הדיאטה לכל אורך התוכנית – בהתחלה במינונים גבוהים, ולאחר מכן במינונים הולכים ופוחתים, לצורך ביקורת.

ליווי של איש מקצוע בדרך חתחתים
אוכל הוא מחזק ראשוני, כלומר אנחנו נעשה הכול כדי להשיג אותו (האבולוציה יצרה אצלנו צורך כזה) ומאוד קשה לשנות אותו לאורך זמן. לא כל אחד שיש לו בעיות השמנה יכול לפתור אותן לבד כשהוא פשוט אוכל פחות. לכל אחד ואחת ישנם שינויים בדרך שבה הוא מבצע את הדיאטה, וזה נובע מהורמונים, ממצבים נפשיים ועוד. הדיאטן יוכל לסייע באופן צמוד ולהתאים את התוכנית תוך כדי השתנות ההרגלים והצרכים האישיים.

האם אורח חיים בריא פותר דיאטה?
מי שמתכנן אורח חיים בריא, חייב לכלול דיאטה. הדיאטה היא דרך חיים מותאמת לתזונה בריאה לגוף. בין אם היא מכוונת להפחתה במשקל, להכנסת כל אבות המזון בתפריט או לבניית מסת שריר.  על מנת שתהיה ביקורת אובייקטיבית ומנחה בנושא, רצוי לפנות לדיאטן הקליני לליווי אישי.

מפת אתר | צור קשר