דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטן קליני

אנשים רבים בוחרים לעשות דיאטה בעקבות בעיות בריאות או בעיות השמנה אך לא מודעים שבחירה בדיאטה לא נכונה ולא מתאימה יכולה להרע ואף להזיק מאשר לעזור ולכן יש להיעזר בדיאטן קליני אשר יספק את הדיאטה הנכונה ויתאים אותה לאדם שמעוניין בדיאטה.
המודעות לדיאטנים קליניים אינה גבוהה והרבה אנשים בוחרים לעשות דיאטה לבד על פי מה ששמעו או ראו אצל אנשים אחרים אך מודעות למקצוע זה תעזור לאנשים לבצע דיאטה יעילה.

מהו דיאטן קליני?
דיאטן קליני הוא מקצוע שנלמד בישראל במוסדות לימוד שונים ומקנה תואר B.S.C במדעי התזונה, בנוסף הסטודנטים חייבים לעבור הכשרה מעשית נוספת אשר נקבעת במשרד הבריאות למשך חצי שנה ולאחר מכן משתלבים בקופות החולים השונות ובמכונים פרטיים בכל רחבי הארץ.
דיאטן קליני הוא בעצם עוזר מקצועי שאמור לסדר לאדם שחבר בשירותיו את סדר היום התזונתי על פי חלוקה לארוחות לפי מזונות שונים ומגוונים.
דיאטן קליני יכול לעזור לסוגים שונים של אוכלוסייה: נשים בהריון ולאחר לידה שמעוניינות לחזור למשקל לפני הלידה, חולי סוכרת, צליאק ומחלות נוספות זקוקים לעזרה בתפריט מגוון של מזון שיעזור להם להתמודד עם המחלה.
נוסף על כך כל אדם מחליט שהוא מעוניין לשנות את אורח החיים שלו לתפריט מאוזן על מנת לשמור על גוף בריא ועל מנת למנוע מחלות יכול לפנות לדיאטן קליני.
בכדי לבחור דיאטן קליני כדאי להתייעץ עם משפחה,חברים או לקבל הפניה מרופא משפחה בקופת החולים.

רוצים שינוי?
ההחלטה לעשות שינוי היא חשובה אך יותר חשוב מכך הוא לקבל עזרה נכונה ויעילה ממומחה שיכול לשנות את חייו ולעזור לו במלחמה היומיומית בהשמנה ובמניעת מחלות.
כאשר רוצים לבצע שינוי אמיתי באורך החיים התזונתי חייבים לבחור בדיאטן קליני אשר לו מקצועיות, ידע וניסיון רב בתחום ויכול לעזור לכם לבחור את הדיאטה המתאימה והנכונה לגופכם. צרו עמנו קשר ונסייע לכם בבחירת דיאטן קליני, תפריטי דיאטה,אימונים שונים ועוד.

 

מפת אתר | צור קשר