דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לתוצאה מהירה

אנחנו יוצאים ליותר מכמה דקות מהבית, וכבר מרגישים את הרעב, במין חרדת קיום כזו; הורגלנו, שצריך לרכוש כמה שיותר מזון לבית, לאגור כאילו מתרחשת ובאה מלחמה, ובעצם יש מלחמה – התחרות במכולת או בסופר בין מוצר א´ לב´ מאפשרת לנו להכריע בנושא מי יותר טעים או מי יותר זול, ומי נופל קרבן מלחמות? אנחנו, שאכלנו את הפתיון. אנחנו משמינים ואומרים "לא נורא, זה חורף", או "אנחנו נירשם לחדר כושר"? לא... הדבר בראשוני שאנחנו נוטים לעשות, זה למעשה לבחור בדיאטות כאסח, שתוכל להביא לתוצאות מהירות.

מוצרים שמבטיחים ולא מקיימים במבחן הזמן
ניתן לומר שהגוף זקוק לזמן התרגלות והסתגלות. כל שינוי פתאומי יכול לגרום לטראומות שלא בריאות לגוף. מוצרים שגורמים לחילוף חומרים מהיר בגוף על חשבון איכות וכמות מרכיבי התזונה, הם מוצרים שעלולים לגרום לגוף להגיע לטראומה כזו, שהגוף יהיה זקוק מיידית למרכיבי המזון שהגוף הוציא. מצד שני, אם תהיה זו דיאטה שמורידה בכמויות באופן מדוד ומתון את הקלוריות במקצבי זמנים שווים,  הגוף יוכל להסתגל נכון לשינוי.

דיאטות שיובילו לתוצאות מהירות
אין תוצאות מהירות בדיאטות. מדובר לכל הפחות בדרך חיים אבל גם אם מדובר על פרויקט זמני שמטרתו להשיל משקל, הרי שלפעמים הדרך יכולה להיות ארוכה יותר ממה שנראה, ועלולה להסתמן אשליה של אי ירידה במשקל - גם אם הוקצבו מספר חודשים לדיאטה מסוימת, צריך תקופה לא פחות גדולה בשביל להסתגל למצב הנתון ולשמור על הסטביליזציה.

האם כדאי להשתמש בעזרים נוספים לדיאטה?
כמעט הכול חוקי, בתנאי שתסתמכו על הוראות הדיאטן שלכם. כמובן שעשיית כושר במידה תתקבל בברכה, וגם דיקור לדיאטה. מצד שני, אין לערבב מוצרי מאכל שאינם בתפריט הדיאטה. אין לזלזל בליווי דיאטן שלקח מכם מדדים והרכיב לכם תוכנית מיוחדת.
מפת אתר | צור קשר