דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיקור לדיאטה

תוך ניסיון למצוא פתרונות לתופעת ההשמנה, נעשה שימוש גם באקופונקטורה שאחד הפנים שלו זה דיקור לדיאטה. מדובר בעצם בשיטה סינית עתיקה שמקורה עוד לפני 2,000 שנה. היו מחקרים רבים שהראו כי הטיפול נעשה בעצם באמצעות אפקט הפלציבו, כלומר- המטופל יודע שנעשה בו טיפול כלשהו למרות שהטיפול דרך פלציבו אומר כי לא מוחדר שום חומר תרופתי, ומגיב לטיפול המדומה כאילו הושפע מהתרופה.

אופן הטיפול בדיקור לדיאטה
ראשית, מאבחנים במה הולכים לעסוק- האם זו דיאטה להפחתת שומנים לצורך שיפור מראה ולא קשורה לשום מחלה, או שמא יש צורך לטפל בבעיית השמנה שנובעת מתפקוד לקוי של בלוטות התריס או בלוטות אחרות ( אנדוקריניות- להפרשה פנימית, כמו למשל בלוטות הורמונים). לאחר מכן מתאימים את סוג הטיפול. דיקור לדיאטה מטפל בשתי התופעות הללו. הדיקור שהוא חלק מרפואה אלטרנטיבית, מטפל בסימפטומים בדומה לרפואה המדעית. הדיקור מתבצע על ידי החדרת המחט לנקודת דיקור שיש לה איכויות משלה ויכולה לטפל גם בשלל תופעות בריאותיות נוספות. זה מחושב על פי מסלולים שטבועים מראש בגוף וקבועים בין אדם לאדם. בנוסף לכך יתכן כי ינסו עוד טיפולים הקשורים ברפואה הסינית כמו אבחון אסטרולוגי לפתירת חוסר האיזון האנרגטי בגוף.

דיקור לדיאטה ממקורות השמנה שונים
לעתים התבגרותו של גוף מצריכה עלייתו הטבעית במשקל שבאה לגונן על תהליכים טבעיים שנעשים בגוף כמו למשל עלייה בגיל אצל נשים בעיקר,  הפרעות נפשיות המתבטאות באכילה או בשינויי הורמונים המופרשים לגוף וגורמים לתיאבון, גורם תורשתי ועוד גורמים שאינם קשורים לשרידותו של הגוף. הדיקור מטפל בכל אחת מתופעות אלו, אולם הרגלי האכילה לא תמיד משתנים בעקבות כך. המחטים מפיגות מתחים ולחץ, הפחתת תיאבון (הדיקור נעשה באוזן) וחיזוק מערכת העיכול

מפת אתר | צור קשר