דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה טובה לנשים

בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לחיים בריאים ולחשיבות המכרעת שיש לתזונה על אורח חיינו וההשפעה שלה על הסיכון לחלות במחלות, אנשים רבים פוצחים בדיאטות הרזיה. נהוג לחשוב שנשים עושות דיאטה יותר מגברים אולם המצב אצל נשים וגברים זהה. נשים רבות מחליטות להתחיל דיאטה לקראת חודשי הקיץ, כאשר הבגדים מתקצרים ורואים יותר את הגוף, וגם על מנת להתחיל את עונת הרחצה, אולם הרבה מאוד נשים לא יודעות כיצד לעשות דיאטה נכונה ובסופו של דבר מזיקות לעצמן ועלות בחזרה את כל הקילוגרמים שהשילו.

איך עושים דיאטה לנשים
דיאטה לנשים שונה מדיאטה לגברים מפני שגוף האישה זקוק לפחות קלוריות על מנת לתפקד. כמובן שצריך לקחת בחשבון גם את שגרת היום של כל אישה בנפרד, משום שנשים שעובדות בעבודה פיזית מאומצת זקוקות ליותר קלוריות מאשר נשים שעובדות במשרד, וכך גם נשים שעוסקות בספורט או עושות פעילות גופנית סדירה. בנוסף לכך הנתונים משתנים לכל קבוצת גילאים.

סוגים של דיאטות
לאחרונה ניתן לקרוא על כל מיני סוגים שונים של דיאטות שונות ומשונות כמו דיאטת חלבונים, דיאטת פחמימות או דיאטה שבה אוכלים אך ורק מאכלים מאותו הצבע בכל שבוע. כל זה טוב ויפה אבל חשוב מאוד להיוועץ אם דיאטנית לפני שמתחילים בדיאטה משום שרק לאיש מקצוע יש את היכולת לקבוע האם התפריט שבחרנו לנו בריא לנו או עלול להזיק לנו.

שילוב של פעילות גופנית
לעשות דיאטה זה טוב ויפה, אך אף דיאטה לא תהיה מוצלחת אם לא נשלב בה גם פעילות גופנית סדירה. על מנת להרזות בצורה נכונה באופן שאכן משמר את המשקל הנכון שלנו צריך לשנות את הרגלי האכילה ולהוסיף אליהם גם פעילות גופנית סדירה מדי שבוע.
מפת אתר | צור קשר