דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטות להרזיה

מתוך סוגי הדיאטות הנפוצים לרוב ולבלי סוף, דיאטות להרזיה הן הכוכבות הראשיות, ולכן כשאנו אומרים את המילה "דיאטה", רוב הסיכויים כי מדובר בדיאטות להרזיה. הגורמים להשמנה יכולים להיות גופניים או נפשיים, לכן טיפול נכון ומחושב בגופנו יוביל אותנו לתוצאות (ולא רק הפחתה בכמות האוכל)- וחשוב להניח מראש כי הדרך יכולה להיות ארוכה, אולם זו חייבת להיות דרך חיים!

מה זה אומר דיאטות להרזיה?
משכבר הימים הומצאו דיאטות להרזיה מסוגים שונים, למרות שהיקף תופעת ההשמנה מעולם לא חבק נתח כזה גדול של אוכלוסיה. בהרזיה יש צורך לא רק להוריד בכמויות המאכלים, אלא חשוב להשכיל ולדעת מהם המאכלים אשר שילוב שלהם (כמן כל אבות המזון) במינון הנכון מול פעולות יום- יומיות יוכל לתת את המאזן הקלורי הנחוץ.  ברוב המקרים הארוחות תפוזרנה לאורך היום במינונים קטנים, כך שהגוף ישאר שבע, ויתרגל לכמות המזון הקטנה. אין סיבה טובה מספיק לוותר לגמרי על ארוחות הביניים הללו- גם המוח חייב להתקיים מהן. לאחר הורדה עקבית בשומני הגוף והגעה לסטטוס קוו מיוחל, גם אז דיאטן או תזונאי יכול לייעץ לכם לגבי המשך טיפול וכניסה לשגרה.

מאזן קלורי- זה שם המפתח
מאזן קלורי רצוי הוא כזה שלמרות שאכלתם מכל אבות המזון באותו היום וכמות מספקת לתחזוקת השרירים (ואף להגדלתם על חשבון השומנים)- יש לכם אנרגיה מספיקה גם להוצאתו על ידי פעילות גופנית (יכולה להיות גם תעסוקה גופנית יום- יומית ולאו דווקא ספורט). פעילות מסוג זה הינה ממריצה דיאטה להגיע לתוצאות מיוחלות על ידי קצב חילוף חומרים מהיר יחסית במקביל לתוכנית התזונתית.
מפת אתר | צור קשר