דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

בניית תפריט דיאטה

בניית תפריט דיאטה מאוזן ומתוכנן הוא אחד האלמנטים הקריטיים במטרה להפחית במשקל. את התפריט יש לתכנן בצורה נכונה ובאופן שיתאים לכל אחד באופן אישי. אנשים שונים הם בעלי צרכים ורצונות שונים וכמובן נתונים פיסיים שונים שמשפיעים על הרכבת תפריט הדיאטה. התפריט צריך להתחשב במשקל ומבנה הגוף ובמשקל אליו רוצים להגיע בסוף התהליך, באורח החיים השונה של כל אדם, סדר היום שלו והרגלי האכילה והפעילות הגופנית אליהם היה רגיל עד כה. יכולים להיות מקרים בהם תפריט דיאטה יגרום להרזיה אצל  אדם אחד ואילו ישפיע במידה מעטה או לא ישפיע כלל על אדם אחר שמשתמש באותו תפריט בדיוק. לכן ההתאמה והבנייה של תפריט דיאטה באופן אישי ועל ידי גורם מוסמך ומקצועי כמו דיאטן קליני או תזונאית חשובים מאוד להצלחת תהליך הירידה במשקל.

אלמנטים מנחים בבניית תפריט דיאטה 
ישנם מספר משתנים חשובים בתהליך הבנייה הנכון של תפריט הדיאטה. אחד האלמנטים המרכזיים בתהליך הוא שקילה והבנה של המטרה אליה אנו רוצים להגיע. על מנת שיהיה אפשר לקבל מדד ואינדיקציה נכונים שיבהירו את מצבנו ואת מספר הקלוריות שנצרך לצרוך בכל יום במטרה להוריד משקל יש צורך בשקילה ראשונית ובנוסף בקביעה של יום שקילה קבוע בכל שבוע בו ייעשה מעקב ביחס לשבוע שעבר כך יוכל העובר את התהליך והצוות המלווה אותו לדעת אם ישנה הצלחה ואם יש צורך בשינויים.

פעילות גופנית משלימה
בכל מקרה של דיאטה ישנו אלמנט נוסף שהינו קריטי בעזרה לתהליך הירידה במשקל והוא קיום של פעילות גופנית שגם תורמת לירידה במשקל ושומרת עליו לאורך זמן וגם מעצימה את חוזקן ותפקודן של מערכות הגוף השונות ותורמת בשמירה על הבריאות. מלבד זאת היא מרוממת את מצב הרוח, מפחיתה מתח, מגבירה את האנרגיה ומשפרת את איכות החיים. יש לציין שפעילות גופנית חשובה הן לנמצאים בתהליך דיאטה והן לכל אדם באופן כללי לשמירה על אורח חיים בריא ופעילות תקינה של הגוף והדבר הוכח במחקרים רבים שנעשו בנושא.

מפת אתר | צור קשר