דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

אי ירידה במשקל

דיאטה היא נושא מורכב. לא רק נושא התאמתה והרכבתה, אלא בעיקר התהליך עצמו המחייב הרגלי תזונה שונים מאלו שהיו בעבר. אנשים ההולכים לדיאטנים להרכבת תוכנית וביקורת מצפים לשינוי חיצוני או לשינוי בריאותי, תלוי במהות הדיאטה ובמטרתה. כשמדובר בירידה במשקל, הרבה יותר קל לראות תוצאות, וזה מתחיל תמיד בהרגשה הפנימית והאישית של אותו מטופל. אולם מה קורה במצב שלא רואים תוצאות גם לאחר תקופה מסוימת?

יומני אכילה ואי ירידה במשקל
במצב של אי ירידה במשקל, כוחה של המילה הכתובה יתבטא באמינות של יומן האכילה שלכם, המפרט מה אכלתם, כמה ומתי. הדיאטנים המעיינת במידע הזה יכולים לקחת מדדים גופניים כדי להבין מה ההבדל בין "לפני" הדיאטה ו"אחרי" הדיאטה ולהרכיב לכם דיאטה חדשה. אולם מה אם היו שינויים אחרים שלא קשורים לתזונה אלא לחילוף חומרים שלא הוכנסו ביומן אכילה זה? אם למשל בתחילת הדיאטה שריינתם לעצמכם שעת הליכה, סמכתם על הדיאטה שתגרום לירידה במשקל והפסקתם את ההליכה היומית? זו יכולה להיות סיבה לאי ירידה במשקל אפילו אם עמדתם באופן מלא בתפריט.

גנטיקה ומשקל
יעילות הגוף נמדדת גם באופן ובזמן חילוף החומרים שלו. ידוע לכל שעשיית כושר גופני או פעילות קבועה ומתונה מעלה את קצב זרימת הדם בגוף, את קצב החמצון – על פי חמצן הנכנס לריאות, משמש לפריקת אנרגיות ועוד, הרי שגם האנרגיה תתפרק יותר מהר ואף ביעילות. הקשר בין הגנטיקה לאי ירידה במשקל יכול להיות קשר הדוק, ואם גם לאחר תוכנית מלאה לא ירדתם במשקל, כנראה שהסיבה להשמנה לא אותרה כראוי ולכן גם לא טופלה בשיטה הנכונה. לכן חשוב להתייעץ עם דיאטן מוסמך, אשר ירכיב לכם תוכנית אישית ולא "דיאטת חסה" או כל דיאטת בזק אחרת לא בריאה ולא מועילה לאורך זמן.

מפת אתר | צור קשר