דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ותוספי תזונה

תוסף תזונה – כשמו, כן הוא – נוסף למזון הרגיל. מטרתו היא אספקת חומרים חיוניים כתוספת לקיים: ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן או חומצות אמינו הנמצאים בכמות שאינו מספקת או נעלמים מהדיאטה הרגילה. ישנו הבדל סמנטי בין תוסף תזונה כמו זה שהוזכר לעיל וכמו תוסף מזון המחזק או מוסיף על מוצר מזון ספציפי, כמו למשל ויטמינים שמוספים למעדני חלב או לדגני בוקר. היות ודיאטה בישראל היא שם תחליפי בדרך כלל להרזיה, תוספי תזונה נתפשים לרוב כתוסף אשר מעשיר אותו במרכיבים החיוניים לגוף. האומנם? נכון שישנה חשיבות מרכיבי התזונה בדיאטה, ומה משקלם של מרכיבי התזונה ביחד עם תוספי תזונה (תרתי משמע)?

מרכיבי תזונה המופרדים מהמזון
כאן הכוונה היא לתוספים שמבחינה חוקית מוגדרים כמזון או כתרופות במדינות מסוימות. תוספי תזונה אלו אמורים לשפר את יעילות הדיאטה תוך כדי גרימת פעולות מסוימות למערכות בגוף, עקב ההשפעה הישירה של אלו על הגוף, חשוב להיות בקיאים באשר לפעולה של כל תוסף תזונה זה או אחר, וכן מהו המינון הנכון בעבורו. כך למשל דיאטן ישקול ביתר זהירות את הכנסתם של תוספי מזון כל שהם לדיאטה לנערות, משום שאלו עלולות לעשות בתופסים שימוש פגום ולצרוך שלא במינון הנכון על מנת להגיע לתוצאות מיידיות. תוספי המזון הם גם חלק מרפואה משלימה, על- כן חשוב להיוועץ בכל איש מקצוע הקשור לתחום בטרם נטילת התוספים הזמינים בכל בית טבע ופארמה.

דוגמה לתוסף מזון ולהשפעתו
ישנם מספר תוספי מזון שעשויים לסייע בדיאטה ולהוריד משקל במהירות. לדוגמה – סבטול הוא מוצר המכיל תמצית פולי קפה ירוקים – המסייעים להפחתה במשקל – ואולי גם להרזות בלי לעשות דיאטה (ועל כן מומלץ לעתים לספורטאים כחצי שעה לפני אימון), הוא מפחית את ספיגת הגלוקוז בדם, כך שנוצר מצב של שריפת שומנים לצורך אנרגיה
מפת אתר | צור קשר