דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה להרזיה באינטרנט

תזונה נכונה ושמירה על משקל מתאים הם מתכון ידוע ומוכר לחיים בריאים ואריכות ימים. השמנת יתר הפכה למגיפה של העולם המערבי המודרני ורופאים, תזונאים ומדענים רבים מנסים למצוא לה פתרון. אורח החיים המודרני אינו כולל עבור רובנו פעילות גופנית מסודרת. רובנו עובדים במשרד ובדרך כלל יושבים מול המחשב, או נוסעים ברכב לפגישות. שעות העבודה הארוכות אינן מותירות לנו הרבה זמן פנוי בשביל להקדיש לפעילות גופנית, ורובנו עייפים מדי מאו עסוקים במאה ואחד דברים חשובים אחרים מאשר להשקיע בפעילות גופנית אחרי העבודה, או שמתעצלים לקום מוקדם מאוד בבוקר כדי לעשות התעמלות בוקר לפני העבודה

דיאטה באינטרנט אונליין
שמירה על גוף בריא אינה מסתיימת בפעילות גופנית. ישנה חשיבות רבה לסוג האוכל שאנו אוכלים, לכמות האוכל ולזמני הארוחות. דיאטה באינטרנט מתאימה לאנשים שרוצים להגיע לחוגי ההרזיה השונים אך לא יכולים מפאת חוסר זמן או מרחק רב מדי. דיאטה להרזיה באינטרנט מרכיבה תפריט תזונתי מאוזן המותאם אישית לפי גיל, מין, גובה ומשקל, כאשר ישנה התחשבות גם בטעם אישי. באמצעות דיאטה להרזיה באינטרנט תוכל לקבל לווי צמוד של דיאטנית אישית שתעזור לך לעקוב אחר ההתקדמות ותדריך אותך באופן מלא, גם לאחר שתגיע למשקל הרצוי והבריא עבורך.

יתרונות הדיאטה להרזיה באינטרנט
דיאטה להרזיה באינטרנט היא נוחה וזמינה. לא צריך לצאת מהבית למפגשים או לנסוע רחוק. אפשר לעשות זאת בזמנך הפנוי. בנוסף הדיאטנית האישית זמינה תמיד וניתן להעלות שאלות דרך האינטרנט ולקבל תשובה מהירה. לא צריך לחכות עד למפגש בשבוע הבא בשביל לדעת אם מותר לך לאכול מאכל כזה או אחר. כמו כן, דיאטה להרזיה באינטרנט היא דיסקרטית ושומרת על פרטיותך. אף אחד לא יודע מי אתה וכמה אתה שוקל ומהו קצב ההתקדמות שלך. מי שרוצה יכול להשתתף בפורומים להרזיה, להתייעץ אם משתתפים אחרים, לשאול שאלות ולקבל תמיכה.
מפת אתר | צור קשר