דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת נוזלים

למרות המקובל לחשוב והאסוציאציות שמעוררת המחשבה על כך, דיאטת נוזלים לא חייבת להיות מענה ולגרום סבל. המחשבה המקובלת בדבר הרעה המוגבר כתוצאה משימוש בנוזלים בלבד רחוקה מלהיות נכונה במציאות. בפועל, תזונה שמתבססת על צריכת נוזלים הנעשית בתיאום עם תזונאי מוסמך או דיאטנית מקצועית והינה מאוזנת כראוי יכולה להיות מועילה ביותר בזכות מרכיבי המזון החיוניים לגופנו גם בזמן דיאטה. נעשה כאן למעשה ניצול חכם של מערכת העיכול. אין המדובר בשתיית מים שלא מספקים את החומרים התזונתיים הדרושים שכן הקיבה מזהה את אחיזת העיניים הזו ומפרקת את החומרים וכשלא מקבלת את הדרוש לגוף נוצרת תחושת רעב. עדיף לעשות זאת באמצעות נוזלים בעלי ערך קלורי כמו מרק, שיספק את דרישות הגוף ולא יגרור שידור אותות רעב.

חשיבות הערך הקלורי
הקיבה שלנו יודעת לזהות מים כחומר שאינו מספק את החומרים התזונתיים הדרושים לגוף. עם זאת, מים בהם מעורבבים רכיבים תזונתיים שונים – או בקיצור מרק – יעשו לה רק טוב. זוהי דרך מצוינת לקבלת אנרגיה המספקת את הערך התזונתי הנדרש וגם יוצרת תחושת שובע. כל זאת נעשה על ידי קיצור זמן פעולת האכילה ובכך המניפולציה המופעלת על הגוף. ניסויים שנעשו בדבר הגשת מזון בעל אותו ערך קלורי במצבי צבירה שונים הראו תוצאות מדהימות שקבעו כי זמן תחושת השובע לאחר אכילת אותו המזון בצורת נוזל ארוך יותר משמעותית מאכילה של המזון במצב מוצק. הערכים התזונתיים שהתקבלו באכילת הנוזל גרמו לעבודה רבה יותר של הקיבה בפירוק וסינון החומרים והדבר גרר אחריו את הארכת תחושת השובע והמלאות.

דיאטת נוזלים מאוזנת
בכל מקרה בו מחליטים על פתיחת דיאטת נוזלים יש לעשותה באופן מבוקר ולהתייעץ עם תזונאי או דיאטנית מוסמכים. לא כל מרק יעשה את העבודה וסוגי הנוזלים השונים והערכים התזונתיים שלהם צריכים להיות מאוזנים ואסור להפחית או להפריז בהם מה שיביא לתוצאות הפוכות מהרצוי.
מפת אתר | צור קשר