דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת כרוב

רבים מאיתנו אינם מרוצים ממראה החיצוני שלהם וביחוד ממראה של גופם. אכילה לא נכונה של מנות בעלות מספר רב של קלוריות, צריכה של מנות גדולות מהרגיל, זלילה לאחר ארוחות גורמת לגוף שלנו לעלות במשקל ולנו לאבד את ביטחון העצמי שלנו. דיאטת כרוב הינה דיאטה פופולרית ויעילה אשר ניתנת לביצוע בכל בית.

דיאטה פופולרית
אחת הדיאטות הפופולריות והאהובות ביותר היא דיאטת כרוב. דיאטת כרוב תפסה תעוצה כבר בשנות ה-70 כאשר נשים רבות התחילו להיות מודעות למראה החיצוני שלהם וביקשו להצר היקפים על ידי הרזיה מהירה ובטוחה. מדובר בדיאטה אשר מבוססת על אכילה מרובה של מרק כרוב אשר כולל נוזלים רבים וירקות נוספים כגון גזר, עגבניות, סלרי ועוד. דיאטת כרוב הינה דיאטה מואצת כאשר במהלך ניתן להוריד עד 5 קילוגרמים בשבוע ימים. היא מתאימה לאנשים המעוניים להוריד במשקל בזמן קצר ולכן יש צורך לא להגזים עם הירידה במשקל על מנת לא לפגוע בבריאות כללית של הגוף.

שלבים של דיאטת כרוב
העיקרון של דיאטת הכרוב היא לשמור על כמות הקלוריות הנצרכך במהלך היום. השאיפה היא לא לצרוך יותר מ-800 קלוריות ביום ורק בצורה זו ניתן יהיה להוריד כמה קילוגרמים בשבוע. כמות הצריכה של חלבונים ופחמימות במהלך הדיאטה מצטמצמת מאוד כאשר השאיפה היא לצרוך מרק כרוב לפחות פעם אחת ביום ובנוסף ניתן לצרוך פירות וגבינות רזות.

מפת אתר | צור קשר