דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה תפריט בריא

אין ספק שנכנסה לתודעה שלנו המודעות לבריאות. אפילו ברשתות המזון המהיר הבינו את זה. אם לפני עשור היה מקובל לרוץ ולהזמין המבורגר במתפחת שמרים, הרי שכיום נהוג לרוץ ולחטוף סנדוויץ´ בריאות על פי עקרונות התזונה המאוזנת. הסנדויץ´ יכיל תמיד מרכיבי מזון שונים ומגוונים כמו נתחי נקניק, רצועות עוף, בשר או דגים, ממרח ורוטב. האם כל המרכיבים כאן בריאותיים? התשובה טמונה בכמויות שנכנסות לגוף סך הכל. חשיבות מרכיבי התזונה אדירה, יש לה השפעה על המשך הדיאטה שלכם. אפילו אם מגדירים אותה כ "תפריט בריא".

איך להרכיב דיאטה בריאה?
ירקות, ירקות ושוב ירקות, ומגוון שלם שלהם. בכל יום הגוף דורש כמות ירקות מסוימת שנדרשת לתחזוקה שלו ולשמירה על הבריאות. ברגע שאחד מהמינרלים, הויטמינים או חלבונים חסרים לגוף, הוא מגיב באופן שנראה כמו מחלה. על- כן חשוב להבטיח תזונה יום- יומית בסיסית של ירקות. חשיבות ירקות לדיאטה גדולה עוד, מפני שירקות נחשבים למשביעים, גם משום כמות סיבי התאית ועוד, וגם משום אחוז המים שבהם, שמרווים את הגוף. מי שעושה דיאטה, יכול לזלול על פי התפריט ירקות בכל שלב של היום. ומה לגבי פירות? נכון שאלו מכילים ויטמינים אחרים, אולם אלו משמשים כמלכודת סוכר. יש לאכול מהם מעט ולא להחסיר מהם.

מהי תזונה נכונה?
אספקת המזון והאנרגיה היא לצורך גדילה בילדים, אחזקה ומרפא לרקמות הגוף, הגברת התנגדות הגוף לזיהומים ולמחלות ומניעת חסרים תזונתיים העלולים לגרום למחלות (למשל – אנמיה, כתוצאה ממחסור בברזל). מחקרים מראים כי ישנה השפעה ישירה גם על הקטנת הסיכון למחלות לב ולמחלות סרטניות. לכן, חשוב לתת לדיאטן לגבש עבורכם בניית מתכונים לדיאטה מוצלחת, שתעבוד לאורך זמן. כמו- כן יש לשמור על תזונה דלה בשומן רווי, סוכר, נתרן ומלח.
מפת אתר | צור קשר