דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה בריאות

דיאטה בריאות היא הגדרה רחבה מאוד לסוגים רבים של דיאטות ופעמים רבות היא מוכרת עם דיאטות כגון דיאטת תה סיני, דיאטת אורז ועוד מיני דיאטות משונות שכאלה. אך ההנחה הזו היא שגויה בעליל וגורמת ללא מעט אנשים להתאכזב כל פעם מחדש ולאבד ביטחון עצמי שנבנה אט-אט. דיאטה בריאות תהיה כל דיאטה שהיא, שכן המטרה העיקרית של דיאטה היא להשיג בריאות. בין אם מדובר בדיאטה להרזיה שמטרתה להוריד אחוזי שומן מהגוף שעלולים לגרום לכולסטרול גבוה ולמחלות שונות ובין אם מדובר בדיאטה המותאמת עבור אדם שאלרגי לקבוצת מזון מסוימת. הבסיס המשותף של כל הדיאטות הוא הבריאות.

איך מבצעים דיאטה בריאות?
ההליך הראשון בדיאטה בריאה הוא נפש בריאה. פעמים רבות אנשים שסובלים מעודף שומן ורגילים לחיות עוד מהיותם ילדים כשמנים הם בעלי ביטחון עצמי נמוך. הניסיון החוזר והנשנה לעשות דיאטות וכישלון בהן יכול לגרום לנזק נפשי לא פשוט שבמקרה הנורא ביותר מוביל להפרעות אכילה כגון בולימיה ואנורקסיה. על כן חשוב מאוד בכדי להצליח בדיאטה להאמין בה ולהתמיד בה, לא משנה כמה קלישאה זה נשמע. השלב הבא הוא התאמת הדיאטה עבור אותו אדם והמטרה שלו, זאת ניתן לעשות באמצעות דיאטנית קלינית מומחית שתדע כיצד להתמודד עם כל אדם וכיצד לבנות תפריט מסודר ובריא.

מה האתגר בדיאטה בריאות?
האתגר הגדול ביותר בדיאטה בריאות על פי רוב האנשים יהיה המניעה מאכילת מתוקים והתמדה בדיאטה לאורך זמן. יש כאלו שיצטרכו להתמיד בדיאטה לאורך כל חייהם כדי לשמור על בריאות תקינה ויש כאלו שיצטרכו לתקופה מוגבלת. כך או כך מדובר באתגר לא פשוט. כמעט אף דיאטה בריאה אמיתית לא תתבסס על אכילת שוקולדים, בניגוד לאגדות שמופצות מפה לאוזן. דיאטות בריאות יכללו את כל אבות המזון באופן מסודר, תוך כדי השלמת ויטמינים וברזלים בעת הצורך.

מפת אתר | צור קשר