דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה כולסטרול

כיום כאשר ישנה מודעות רבה לגוף, לצרכיו ולמראה החיצוני, הדיאטה הופכת לחלק משגרת היום של רבים. דיאטה הפכה לשם נרדף להפחתה בכמות האוכל לצורך הרזייה, כמו גם שם נרדף לתהליך אשר אמור לעשות שינוי במימדים הגופניים. יש המשמינים בעקבות דיאטה, ויש המרזים בעקבותיה וכל זאת תלוי במטרה שלה. ישנן דיאטות שנועדו להפחית במרכיבי מזון מסוימים משום שאלו מחבלים לאותו האדם בבריאות. אחד מהם הוא הכולסטרול הרע.

דיאטה כולסטרול
כולסטרול יכול להיות גם "ד"ר ג´קיל ומיסטר הייד". ישנו כולסטרול טוב וישנו גם כולסטרול רע. כשהכולסטרול הטוב נחבא מגופנו, אנו עלולים להרגיש רע. הכולסטרול הטוב בונה קרומי תאים, הורמונים כדוגמת הורמוני מין, סטרואידים, ויטמינים ומיצי מרה. הכולסטרול מגיע אלינו משני מקורות: 70% ממנו מיוצר בכבד שבגופנו, ו- 30% הנותרים מקורם בתזונת הגוף ולכן יש לנו שליטה בעיקר על מקור זה. צמצום מקור הכולסטרול ה"רע" ימנע מאיתנו קרישת עורקים, התקפי לב ועוד. ניתן להוסיף למתכון הדיאטה גם פעילות גופנית אשר ממריצה את קצב זרימת הדם ללב, מביאה חומרים מסלקי כולסטרול ממחזור הדם וכך אנו מרויחים מן התהליך. כדי להרחיק את הכולסטרול הרע אנו נימנע מאכילת שומנים שמקורם מן החי כגון:   גבינות שמנות, בשרים שמנים, מאפים, כמו גם שומן תעשייתי, כבד ואיברים פנימיים, חלמון ביצה, טיגון בשמן עמוק, חמאה ומזונות עם סוכר.

מי סובל מכולסטרול גבוה?
זו אינה סוגיה למחלקה הגריאטרית, גם בני עשרים ומעלה וגם צעירים מכך עלולים לסבול מתופעת הכולסטרול בדם באופן בלתי מאוזן, אשר עלול לפגוע בתפקוד הגוף ולהגדיל את הסיכוי למחלות בגיל מבוגר יותר. אם- כן, רצוי להתייעץ עם דיאטנים אשר ירכיבו לכם תפריט עשיר אך דל כולסטרול, ואתם וקרוביכם תיהנו מארוחות בריאות.
מפת אתר | צור קשר