דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לפי קלוריות

תמיד צריכה להיות "אצבע על הדופק" כדי להשאר בגזרות הנכונות. אולם ישנן עונות שיש בהן נטיה לאכול יותר ובדרך כלל מדובר במאכלים שומניים – מדובר על עונת החורף, שבה אנו זקוקים להכניס לגוף כמות גדולה יותר של ספירת קלוריות מכל אבות המזון כדי להוציא אותה בחזרה החוצה תוך חימום הגוף. ובקיץ אנו נזכרים להשיל מאיתנו את כל העודפים שצברנו משך עונה שלמה. מה הדבר הראשון שאנו עלולים להקלע אליו? "דיאטות רצח" למיניהן שקולעות למטרה תוך זמן אפסי של ימים ואף שבועות, אולם הן אשליה גדולה, הגוף רק רעב לעוד משום החוסר במרכיבים שונים שהגוף לא מקבל.

דיאטה לפי קלוריות
ישנן דיאטות רבות המכריזות מהי כמות הקלוריות היומית אותה יש לצרוך, ואף ממליצה על מפרט יומי למאכל. לעתים ניתן לקבל את המנה המבושלת ארוזה הבייתה וכל מה שנותר לעשות זה באמת לשמור על שלא תהיה סטייה מאותו התפריט ל"חטאים קטנים" אחרים. מי שעושה דיאטה לפי קלוריות רוצה לרזות – ולא להיפך, משום שלא רק הקלוריות חשובות, אלא חשוב לדעת אילו מאכלים גורמים לגוף להשמנה על פי נטייתו, סוג הדם המוביל את המזון, הרגלי האכילה שלו ועוד גורמים שנלקחים בחשבון ערב תכנון הדיאטה. קלוריות מסופקות ממקורות שונים – לכל מזון ישנו ערך קלורי, אולם כשאנו "מסננים" קלוריות זה לא אומר שמוותרים לגמרי על אותם אבות מזון שכל- כך חשובים לגופנו, מרכיבים אותו ומאפשרים למערכת החיסונית שלנו להשמר חזקה, אלא פשוט עושים זאת במינונים נמוכים יותר. כל אלו ועוד ניתן ללמוד דרך קורס תזונה.

מי בונה לנו דיאטה לפי קלוריות?
בניית דיאטה לא נעשית עצמאית – חשוב מאוד למען בריאות היורדים במשקל לעשות זאת דרך דיאטנים מנוסים, ולא רק זאת חשוב- משום שהתוצאות לא נמדדות לאורך השנה או השנים הקרובות רק, אלא לאורך חיים שלמים, כשמדובר בדיאטות בעלות השלכות לטווח זמן ארוך.

מפת אתר | צור קשר