דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

בניית תפריט דיאטה

אז החלטתם שאתם לא מרוצים מהגוף שלכם, שקצת השמנתם לאחרונה ואתם רוצים לעשות דיאטה. קודם כל זו החלטה קשה ואמיצה וצריך להיכנס אליה עם כוח רצון ומודעות עצמית גבוהה מאוד. לאחר מכן, חשוב לנסות ולהבין מהיכן נובעת בעית ההשמנה? האם זה נובע עקב אכילה לא נכונה, בשעות לא שגרתיות ואוכל לא בריא? במידה וכן עליכם, בייעוץ מקצועי, להחליט על תפריט דיאטה נכון שיכיל את כל אבות המזון ויהיה מותאם לצרכים ולאורח החיים שלכם.

איך בונים תפריט דיאטה?
כידוע יש חמישה סוגים של אבות המזון והם מהווים את המרכיבים הבסיסייים והנחוצים לתפקודו והבריאות התקינה של כל אדם. על תפריט זה גם ממליצים בבניית התפריט לקייטרינג למיניהם. לכן, כשבוחרים לעשות דיאטה יש חשיבות עליונה שכל אבות המזון ימצאו שם מקום, כמובן הכל במידה ובצורה הנכונה. לאחר מכן, כדאי לעשות רשימה של דברים שמאוד אוהבים לאכול ופשוט לא מוכנים לוותר עליהם. כשאנו עושים דיאטה אנחנו לא רוצים לוותר על הדברים שאנחנו אוהבים לאכול, ולכן הרשו לעצמכם פעם או פעמיים לאכול מאכלים שאתם פשוט לא יכולים בלעדיהם, גם אם הם קצת משמינים.

התמדה והיצמדות לתפריט תביא לתוצאות
חשוב מאוד לא לחרוג מגבולות התפריט ולהיצמד אליו גם אם לא רואים תוצאות מיד בהתחלה, סבלנות לעיתים זה לוקח זמן. לגוף שלנו דרושים כמה שבועות בכדי להתרגל לשינוי שאנו עושים לו ורק לאחר מכן הוא מתחיל להיפטר מעודפי השומן. דיאטה לא חייבת להיות דבר מסובך וקשה ובטח שאין שום צורך לוותר על ארוחות בשבילה, פשוט חשוב לאכול נכון, לשלב פעילות גופנית רבה ובעיקר המון כוח רצון.

מפת אתר | צור קשר