דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה אחרי לידה

נשים רבות מוצאות את גופן אחרי הלידה במצב שונה בתכלית מהמצב שהיה לא מכבר לפני תשעה חודשים בדיוק. הבעיה הולכת ומחמירה בתקופה שלאחר הלידה. לאורך כל התקופה שלאחר הלידה, נמצאת האמא במצב גופני ונפשי שונה לגמרי בו היא היתה בעבר. הגוף שלה מתרגל לצורת חיים אשר סובבת סביב התינוק ורוויה בלחצים, חוסר שינה וחוסר איזון מוחלט בתזונה.

אל תטעו, לא קל לרזות אחרי הלידה. התנאים לא אופטימלים לירידה במשקל ומפתים את האמא אף להמשיך ולהעלות באופן קבוע במשקל גופה לאורך תקופת ההנקה. השהות בבית מול הטלוויזיה, בחדר התינוק, במיטה על במטבח, מקשה על האם, אשר חוטאת באכילה לא בריאה ובלתי מאוזנת כליל.

אז מה בעצם אפשר לעשות? כמובן שכל אם נמצאת בסיטואציה שונה וכל וההיריון משפיעה על כל אם בצורה שונה לגמרי. קשה מאוד לתת עצות גורפות לכלל הנשים אשר זה עתה ילדו. אך עם זאת, ריכזנו עבורכם מספר עצות אשר יעזור לכם בכל זאת למנוע את העליה הדרסטית במשקל, לשקם את הגוף ואף להפחית את השומן המצטבר.

  • ראשית כל מומלץ לא לערוך בשום פנים ואופן דיאטת בזק או דיאטת כאסח או כל דיאטה לא מתונה ובלתי אחראית. אם מניקה חייבת לזכור כי גופה משמש את התינוק ועוזר לו להתפתח ועל כן חשוב לעשות דיאטה מתונה מאוד ומבוקרת.
  • ישיבה מול הטלוויזיה הוכחה כהרסנית בתקופה הזו, גם עיסוקים מקבילים יכולים לגרום לנו לאכול בלי הפסקה. בתקופת ההמתנה בבית על האם למצוא עיסוקים אשר לא יגבירו את תאבונה.
  • כדאי לאסור כניסת מאכלים ספציפים לבית. בתקופת ההנקה חשוב שכל הבית יתגייס למענך. כל המוצרים אשר אינם חלק מהתפריט שלך חייבים שלא להכנס הביתה. אם הבעל רוצה לאכול גלידה שלחי אותו לאכול בחוץ.
  • השתדלי לעסוק בפעילות ספורטיבית כלשהי. גם הליכה יומית יכולה להיות פתרון.
  • הרבי באכילת ירקות - תשאירי במקרר ירקות חתוכים למקרה של אובדן שליטה רגעי.
  • חשוב מאוד להרבות בנוזלים לאורך כל תקופת ההרזיה.

בכל אופן - אסור להתייאש וצריך להתכונן לכך מראש. עזרה של הבעל, המשפחה וחברים זה דבר שחייבים לקבל.

מפת אתר | צור קשר