דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

שיטות הרזיה

לאנשים רבים ישנה נטיה להשמנה, וביחד איתם ניתן להווכח בתופעה הפושה כיום בארצות הברית, תופעת ההשמנה אשר מהווה את הגורמים העיקריים למוות ולסיבות הרוגמות למוות. לכן, לאנשים רבים יש את הרצון או הדחף לרזות, ורבים מהם אכן נמצאים בתחרות קשה עם עצמם כשישנה ביקורת מפנים ומחוץ שלא מקלות עם העניין, שגם כך נתפס כיום בעין שלילית בעיני רוב האנשים.

הכל מתחיל מההרגלים
ישנן שיטות אינספור להרזיה. רובן חובקות דיאטות להרזיה, וכל השאר קשורות בחילוף חומרים בגוף או בשינוי תפיסתי לגבי ההרגלים. כשאנו רוצים לעשות בנו שינוי, הכל מתחיל מההרגלים, משום שעד כה הם לא שירתו אותנו לפי הרצון. לכן, ניתן לומר ששינוי הרגלים חייב לבוא גם הוא מתוך הרצון כי הרי בלעדיו לא נוכל להגיע אל קו הסיום, או לפחות לסטטוס קוו שבו נרגיש מרוצים ונוח עם עצמנו. לכן עלינו לקבוע לנו מטרת- על, והיעדים יקבעו בהתאם אליה. היעדים חייבים להיות כאלו שנצא מהם מחוזקים ויהיו קלים למעבר. ובכל מקרה- ההתגברות על הקושי היא בעצמה הניצחון. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע - בוגר תואר ראשון בתזונה.

דע את הסיבה, אתן לך את הפתרון
לא כל הנוטים להשמין מודעים לסיבות ההשמנה שלהם, ולא תמיד ישנו יחד ישר בין המאכלים או הכמויות לאופי ההשמנה או העליה במשקל. גורם מדעי שינתח את המקרה לגופו על- פי נתונים ביולוגיים, גנטיים וכימיים יוכל לסנתז את הנוסחה הנכונה

מפת אתר | צור קשר