דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה אישית

ההחלטה לפתוח בדיאטה היא החלטה חשובה ואמיצה המלווה בקושי לא קטן. עלינו לצאת משגרת החיים הרגילה שלנו ולעשות שינויים בתפריט ובאורחות החיים על מנת להצליח להשיל מספר קילוגרמים ממשקלנו. לכל אדם מתאימה דיאטה שונה וכל אחד מוצא את הדרך האישית שלו להוריד במשקל – הדיאטה של חברה שלכן לאו דווקא תתאים לכן, וכן דיאטה שכשלה אצל מישהו אחר יכולה דווקא להיות זו ההולמת לכם.

קווים כלליים לדיאטה מוצלחת
לא משנה באיזו דיאטה פצחתם, ישנם מספר מכנים משותפים לכל הדיאטות הטובות. בכל סוגי הדיאטה יש לשתות המון המון מים – המים ממלאים את הבטן ויוצרים תחושת שובע מסויימת, וכמו כן לעיתים אנו מבלבלים תחושת רעב עם תחושת צמא. שתייה מרובה הכרחית לכל דיאטה. כל הדיאטות יעבדו תוך יותר והיו בריאות יותר אם תשלבו בזמנן פעילות גופנית – פעילות זו לא חייבת להיות מאומצת אך היא עוזרת בשריפת השומנים, בשריפת קלוריות ובחיטוב הגוף. כלל נוסף לכל הדיאטות הטובות (בדגש על טובות כי יש דיאטות אחרות) – אין דיאטת כסאח! אסור להפסיק בבת אחת לאכול ולהרעיב את הגוף – דיאטה שכזו פוגעת בגוף, מפרקת שריר, יוצרת תחושת חולשה וכמעט תמיד מייד לאחריה מעלים את כל המשקל בחזרה.

פעילות גופנית
פעילות גופנית חשובה וטובה בכל מצב ובכל גיל. בזמן דיאטה היא חשובה עוד יותר כדי שהגוף יפרק יותר שומנים ופחות תאי שריר. מי שמעוניין בשריפת שומנים ובחיטוב הגוף – מומלץ לעסוק בעיקר בפעילות אירובית – פעילות ברמת עצימות נמוכה עד בינונית לאורך חצי שעה ומעלה.

מפת אתר | צור קשר