דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה ארוחה אחת ביום

ישנם סוגים רבים של דיאטות שונות ומגוונות אשר ללא ספק יוכלו להביאכם אל המטרה הנכספת שהיא ירידה במשקל. סוגי הדיאטות השונות מורכבות משיטות שונות של אכילה בשלוב עם ספורט, אך המשותף לכלל הדיאטות היא העובדה כי קיימת תמימות דעים בקרב הדיאטנים השונים כי יש להקפיד על מספר מוסדר של ארוחות, (לרוב 3 ארוחות ביום), ושכל אחת מן הארוחות הללו תיהיה מורכבת מכלל אבות המזון.

דיאטת קאסח- האם היא יעילה?
דיאטה אשר מורכבת מארוחה אחת במשך היום, היא איננה דיאטה מאוזנת אשר עלולה לגרום לגוף עייפות ולחצים מיותרים כך שבסופו של דבר הגוף יחסום את הירידה וישמר את האנרגיות בגוף, ועל כן חשוב להקפיד על דיאטה אשר באיטיות ובצורה מאוזנת לחלוטין תאפשר לגוף להיפטר מן המשקל העודף. על מנת לבצע דיאטה בצורה איכותית ויעילה חשוב לבצעה בליווי של דיאטן מוסמך אשר ידע להתאים את התפריט המאוזן בדיוק אליכם ואל העדפותיכם.

דיאטות יעילות- רק עם הטובים ביותר
דיאטה מקצועית ויעילה תביא לשינוי באורחות החיים ולא לשינוי זמני, אשר לא ישא פרי בעתיד ולא נצליח לשמר זאת. זוהי הסיבה כי מומלץ ביותר להתיעץ ולהעזר בשרותיו של דיאטן מוסמך, כך שגם ברגעי משבר, וגם ברגעי הצלחה, ידע הדיאטן למתן ולהעניק לכם עצות טובות מניסיונו הרב על מנת לחזור למסלול ולהצליח להגיע לתרגום של ירידה במשקל בצורה איכותית.

jammers

מפת אתר | צור קשר