דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

איך לרדת במשקל?

מי מאיתנו לא היתה מרוצה ומאושרת באם היא היתה מצליחה להיפטר מ5 קילוגרמים נוספים אשר בלעדיהם היא תגיע למראה המושלם. מחקרים רבים מוכיחים כי אחוז גבוה ביותר של נשים וגברים כאחד אינם מרוצים ממשקל גופם ומעוניינים להפחית אחוז ניקר ממשקלם, ועל כן נשאלת השאלה החשובה והמרכזית ביותר- איך לרדת במשקל? איך מרזים? וחשוב מזה, כיצד שומרים על המשקל הרצוי לאורך זמן? כתשובה לשאלות אלה נכתבו ספרים ומאמרים רבים, שיטות שונות של דיאטות הומצאו והכחו כלא יעילות, ומנגד דיאטות רבות הפכו אנשים שמנמנים לחטובים ובריאים- אז איך מתחילים?

תהליך בחירת הדיאטה
 על מנת להגיע לתוצאות בעת תהליך דיאטה חשוב מאוד לבחון את מטרותינו ואת יעדינו מדיאטה זו, האם ברצונינו להפחית משקל רב, ובכך לשנות את סיגנון האכילה שלנו לטווח הארוך, נבחר בדיאטה מאוזנת, יציבה, המורכבת מכל אבות המזון. ומנגד, אם ברצונינו להפחית במהירות הבזק מספר קילוגרמים מצומצם לרוב לרגל אירוע כלשהו, נתאים לעצמינו דיאטה קיצונית יותר אשר תעניק לנו את הפתרון האופטימלי ביותר.

על מנת להגיע לתוצאות חשוב להעזר במומחים
דיאטה אשר תעשה תוך ליווי של דיאטן מוסמך תיהיה דיאטה יעילה אשר תביא לתוצאות אופטימליות ביותר. דיאטן מוסמך ומקצועי ידע להתאים עבורכם את הדיאטה המתאימה לכם ביותר על פי משקל גופכם, העדפותיכם הקולינריות, גילכם ועוד. לכן אין סיבה להסס, צרו עימנו קשר עוד היום ותהנו משירות מקצועי  ואיכותי אשר ניתן על ידי דיאטן בעל ניסיון רב בתחום.בנוסף מומלץ לאמץ תחביבים ייחודיים כמו סדנאות ניפוח זכוכית 

מפת אתר | צור קשר