דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת כרוב או דיאטה מאוזנת

"יש לי אירוע בעוד חודש והשמלה מתפוצצת עליי. מה לעשות?" מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה הזאת? זוהי בעיה ידועה ומוכרת. ישנם מספר דרכים להתמודדות עם הבעיה. ניתן להתחיל בדיאטת בזק כמו דיאטת כרוב, דיאטת מלפפון, דיאטת חסה ומלח, דיאטת פופקורן או דיאטת תפוחים.
כך מנסיונם של אחרים ניתן ללמוד שדיאטה מהירה ולא עיקבית אינה אפקטיבית ואף יוצרת בעיה חמורה יותר.

הדיאטות המהירות אינן מאוזנות, ויוצרות לגוף מצב של "לחץ", בעקבות זאת הגוף "אוגר" את המזון המועט שנכנס אליו, כך שלרדת במשקל אנו לא מצליחים. בנוסף המחסור באוכל יוצר לרוב מחסור באנרגיה, דבר הגורם להרגשת עייפות ועצבנות לאורך כל היום, אם תוסיפו זאת לתסכול אשר נוצר בעקבות אי הירידה במשקל והרעב , תבינו שלא מומלץ לעשות זאת.

טרם התחלת הדיאטה מומלץ מאוד לערוך בדיקות ולהתייעצויות עם רופא. דיאטת בזק אינה מומלצת בקרב הדיאטנים ולמרות זאת היא הנפוצה ביותר, רבים מאיתנו רוצים לרזות במהירות ולראות תוצאות מיידיות,אך לא כולם יודעים את ההשלכות, ולא משלבים את הדיאטה עם ספורט או פעילות גופנית כלשהי, שתית מים מרובה שאילה התנאים הבסיסיים והעיקריים בירידה במשקל בכל דיאטה.

מפת אתר | צור קשר