דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

להוריד אחוזי שומן

כולם מפנטזים על גוף חטוב ורזה, אך רבים לא מודעים כלל לכך שהורדה במשקל הינה רק מרכיב אחד בדרך למטרה החלומית. תהליך הרזיה שאינו כולל שריפת שומנים מוגברת אכן מפחית ממשקל הגוף, אך עלול במרבית המקרים לשוות לזה האחרון מראה רופס וזקן. כך, בכדי להבטיח את השגת המראה החטוב, חשוב להקפיד לצד השלת הקילוגרמים העודפים גם על הורדת אחוזי השומן; אז אם ברצונכם להוריד במשקל תוך הורדת אחוזי השומן בגוף, שילוב של שני פקטורים יעניקו לכם מראה אידיאלי, ואלו הם:

בניית תפריט מאוזן
שימוש בדיאטה סדורה המורכבת מצריכת תפריט דיאטטי יום יומי המכיל את כלל אבות המזון, מעניק הורדה מקסימלית בכמות השומן יחד עם פגיעה קטנה ככל הניתן במסת שרירי הגוף. הקפדה על תפריט מאוזן מסייעת למערכות הגוף ביצירת הליך שריפת שומנים יעיל ובריא. יצוין, כי בכדי להבטיח הורדה נכונה במשקל, יש להיעזר בשירותיה של דיאטנית מומחית ובעלת ניסיון. זאת, טרם הפתיחה בדיאטה ולכל אורך השימוש בה.

ביצוע פעילות גופנית
הצורך בתפריט דיאטטי הינו מובן מאליו כשמדובר על הורדה בריאה במשקל, אך הקפדה על פעילות גופנית הינה חיונית לשם השגת גוף מוצק ומעוצב. מטרה זו דורשת את פיתוחה של מסת השריר, ועל כן הכרחי לקיים פעילות ספורטיבית רציפה של בין שלוש עד שש פעמים בשבוע. עם זאת, גם כאן יצוין כי בכדי להבטיח פעילות גופנית יעילה ובטוחה, יש להיעזר בשירותיו של מאמן מקצועי המומחה בבניית תכנית כושר מתאימה עבור אלה המבקשים לרזות ולהוריד את אחוזי השומן בגוף.

 

מפת אתר | צור קשר