דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטת הלחם

דיאטת לחם הינה שיטת הרזיה המבוססת על אכילת פחמימות מסוגים שונים. דיאטת הלחם פותחה תוך הישענות על שורה של מחקרים אשר הוכיחו קשר ישיר בין אכילה עתירת פחמימות לבין עלייה ברמת הסרוטונין, המעניק תחושת שובע, במקביל ליצירת שקט מנטלי ומצב רוח מרומם. מאז המצאתה, הפכה דיאטת הלחם לנפוצה בקרב רבים המבקשים לרדת במשקל, שכן בניגוד לדיאטות אחרות זו משלבת בהצלחה ירידה במשקל עם צריכת פחמימות.

כיצד מתבצעת דיאטת לחם?
הפחמימות המוצעות בתפריט המובנה על בסיס דיאטת הלחם, הינן עשירות בסיבים תזונתיים ובויטמינים מסוג B. כך, בין הפחמימות המוצעות ניתן למצוא לחם מחיטה מלאה, קטניות, גריסים, נבטי חיטה ועוד. חשוב להדגיש כי לא כל הפחמימות מותרות בעת שימוש בדיאטת לחם, כאשר בין אלו שיש להימנע מצריכתן מצויים סוכר, דבש, מיצים ושוקולד. לצד זאת, דיאטת הלחם דוגלת בשתייה של משקאות דיאטטים, תה, קפה ומים בכמות גדולה.

מהם יתרונות השימוש בדיאטת לחם?
ובכן, מלבד השלה רציפה של קילוגרמים מיותרים, מעניקה דיאטת הלחם למשתמש בה, כאמור, הרגשת שובע ומצב רוח כללי טוב. בתוך כך, דיאטת הלחם הינה מגוונת ואינה דורשת ספירת קלוריות, המאופיינת לרוב בתחושת תסכול ושעבוד. בנוסף, טוענים תומכיה של הדיאטה כי זו מסייעת בהורדת כולסטרול ומשפרת את מצב עור הגוף והפנים. חשוב לציין, כי יש להיעזר בשירותיה של דיאטנית מומחית לצורך בניית תפריט מאוזן המתאים באופן אידיאלי למבקש לרדת במשקל, וזאת בכדי להבטיח הרזיה בריאה ויעילה לאורך זמן.

מפת אתר | צור קשר