דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

תזונה לפני ואחרי פעילות ספורטיבית

כל דיאטן יגיד לכם שדיאטה ללא פעילות ספורטיבית אינה יעילה. הפעילות הספורטיבית תורמת לשריפת השומנים והאצת קצב חילוף החומרים של הגוף כך שההרזיה הינה מהירה יותר וכמובן בריאה יותר. אנשים רבים יוצאים לעשות פעילות ספורטיבית מבלי לחשוב קודם על המזון שהם אוכלים לפני ואחרי אך במאמר זה נביא לפניכם את סוגי המזון אשר תורמים ומשפרים את תוצאותיה של הפעילות הספורטיבית.

מה אוכלים לפני פעילות?
לפני כל פעילות גופנית מומלץ לאכול פחמימות אשר משמשות כדלק לשרירים. בין מגוון המאכלים המכילים פחמימות ניתן לאכול: לחם מלא, אורז מלא, פסטה, תפוחי אדמה, פירות ועוד. מלבד המאכלים אותו אוכלים חשוב גם הזמן של הארוחה, את הפחמימות מומלץ לצרוך כ-3 שעות לפני הפעילות הספורטיבית כך שיספיקו להתעכל ויהיו זמינות לאימון. אם הינכם מתאמנים בשעות הבוקר ניתן לאכול ארוחת ערב הכוללת פחמימות ולפתוח את הבוקר עם חטיף אנרגיה.

מה אוכלים אחרי פעילות?
בזמן אימון גופני מתקיים תהליך המפרק את חלבונים בגוף והופך אותם לחומצות אמינו ולכן עלינו להחזיר את החלבונים לגוף אחרי האימון, את החלבונים מומלץ לצרוך עד שעתיים לאחר האימון על מנת לאפשר ספיגה מהירה שלהם בגוף. ניתן למצוא חלבונים במאכלים כגון: בקר, עוף, גבינות, ביצים, חלב ועוד. כמו כן מומלץ לשלב בארוחה פחמימות המעלים את האינסולין בגוף ומכינים אותו לפעילות הבאה.

מפת אתר | צור קשר