דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

ייעוץ להרזיה אצל דיאטן

רובנו ככולנו, גברים ונשים כאחד, מעוניינים להשיל מעלינו את הקילוגרמים העודפים שנוספו לנו עם השנים, או עקב אכילה שאינה נכונה וחוסר פעילות גופנית מספקת. עם זאת, במרבית הפעמים, חוסר משמעת עצמית או עודף משמעת עצמית מובילים במקרה הרע לחוסר תוצאות מספקות, ובמקרה העוד יותר רע לפיתוח הפרעות אכילה קשות.

אז כיצד למעשה ניתן להבטיח דיאטה נכונה?
הדרך להורדה נכונה ובריאה במשקל- מתחילה בייעוץ להרזיה אצל דיאטן. הסתייעות בדיאטן מומחה תבטיח את יצירתו של תפריט אכילה מאוזן, המותאם באופן  אשר יבטיח הרזיה יעילה המעניקה תוצאות לאורך זמן. כמובן שיחסי הדיאטן-מטופל אינם מסתיימים בייעוץ, שכן תפקידו של תזנואי מקצועי ללוות את המטופל לכל אורך תקופת הירידה במשקל, לתמוך בו ולוודא כי האחרון ממלא את תפקידו בכל הקשור לשמירה על התפריט הדיאטטי.

ייעוץ להרזיה- רק אצל דיאטן מומחה
יצירתה של הדיאטה הנכונה עבור המבקש לרדת במשקל הינה תפקידו הבלעדי של דיאטן מקצועי, זאת תוך שילוב התפריט המאוזן יחד עם תכנית אימונים המותאמת באופן אישי למטופל. אנו מבטיחים להעניק עבורכם חבילת הרזיה מושלמת, תוך שימוש בצוות מיומן, בעל נסיון ושורה ארוכה של לקוחות רזים- ומרוצים. אז בואו לקבלת ייעוץ להרזיה אצל אחד מהדיאטנים המומחים שלנו, והתחילו את הדרך שלכם להצלחה.

מפת אתר | צור קשר