דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

דיאטה לחורף

המילה "חורף" מדמה בעיני רוחם של רבים מאיתנו פנטזיה של מנוחה, שמיכת פוך ושתיית שוקו ללא הפסקה. לא פלא, אם כן, כי אותם רבים מתקשים לדמיין עצמם מבצעים דיאטה כלשהי בחודשים הקרים, אף שמדובר בהזדמנות פז שעל כל אדם הסובל מעודף משקל לנצל. ואכן, הקפדה על אורח חיים דיאטטי במהלך החורף הוא זה שיבטיח עבורכם את גזרת החלומות בתזמון מושלם לחודשי הקיץ.

דיאטה חורפית- הכיצד?
ובכן, דיאטה חורפית דומה במאפייניה לדיאטה הקיצית, אך זו מאפשרת ירידה בריאה ובטוחה במשקל המתאפשרת לאורך תקופת זמן ארוכה יחסית. טרם הפתיחה בדיאטה יש כמובן לבנות תפריט מאוזן ובריא בהנחייתה של דיאטנית מקצועית ולהקפיד למלא אחר הוראותיה תוך שילובן בפעילות גופנית. ואכן, דווקא החודשים הקרים מהווים הזדמנות אידיאלית לריכוז של פעילות גופנית מואצת, שכן מזג האוויר הנעים והמרענן מאפשר קיומן של מגוון פעילויות ספורטיביות באווירה נוחה ובמינימום זיעה.

טיפים לדיאטה חורפית
בחירה בשותף להרזייה החורפית שלכם מבטיחה התמדה, כמו גם הקפדה על הישקלות קבועה (אך לא אובססיבית); בעת הרגשת רעב, מומלץ קודם כל לפתוח בשתייה של שתי כוסות מים- ואז לפנות לאכילה על פי התפריט שהותאם לכם; נצלו את החודשים הקרים לשתיית מרקים, והשתדלו להעדיף פעילות רגלית על נסיעה במכונית כאשר מדובר במרחקים קצרים- גם כשיורדות עליכם טיפות גשם.  החורף מהווה הזדמנות אידיאלית לירידה נכונה במשקל, המבטיחה תוצאות יעילות וארוכות טווח. אז הסירו מעצמכם את הדאגה מהיום שבו תפציע השמש ותיפתח העונה הקיצית, והבטיחו הכנה מושלמת לקראת הופעה אידיאלית בבגד הים.

מפת אתר | צור קשר