דיאטה, השוואת מרפאות דיאטה
צור קשר תפריטים גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
דיאטה בליווי אישי
תזונה בהתאמה אישית
הצרת היקפים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
26/08/2009
פורטל Dieteti משיקים אתר חדש
 הפורטל החדש שלנו יסייע לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממרפאות דיאטה שונות. בנוסף תמצאו אצלנו בפורטל מידע רב על תחום הדיאטה, ההרזיה והתזונה.
דיאטה ים תיכונית
דיאטת תפוחים
דיאטת סאות´ ביץ´
דיאטת אורז
דיאטת לחם
דיאטת סקרסדייל
דיאטת כרוב
דיאטת אשכוליות
דיאטת סוג דם
דיאטת אטקינס
דיאטת פופקורן

בלוטת התריס השמנה

רבים הסובלים מתת פעילות של בלוטת התריס, מתקשים לאבחן את מצבם הרפואי ולטפל בו בהתאם. אם אתם חשים כי לגופכם נטייה להשמנה ללא פרופרוציה לכמות האוכל הנצרכת, תוך הרגשת עייפות, האטה בדופק הלב, עצירות ו/או אי סבילות לקור- ייתכן מאוד כי הנכם סובלים מבעיה בבלוטת התריס, העלולה לגרום בעתיד לעור בעייתי, שיער דליל, בעיות במיתרי הקול, אובדן הכרה, פגיעה בשמיעה ואף אובדן שמיעה מוחלט.

מהם הגורמים לתת פעילות של בלוטת התריס?
הנסיבות העיקריות לבעייתיות בבלוטת התריס הן מחלות המכונות אוטו-אימוניות, הנגרמות מספיקת מזון המכיל יוד. מחלות אלה הורסות את הבלוטה באמצעות נוגדנים המיוצרים בדם. גורמים נוספים לתת פעילות של בלוטת התריס עלולים להיות שימוש בתרופות לטיפול בהפרעות קצב לב או בתרופות כימותרפיות. 

כיצד ניתן לטפל ולמנוע מצב של תת פעילות של בלוטת התריס?
ניתן למנוע מצב של תת פעילות רק כאשר זו נגרמת מעודף יוד באמצעות אכילה נכונה והרכבת תפריט מאוזן. לא נית למנוע תת פעילות הנגרמת משימוש בתרופות, אך בעזרת טיפול מתאים אפשר לטפל במחלה כאשר זו מופיעה. הטיפול במחלה נעשה באמצעות נטילה הדרגתית של תירוקסין, כאשר תוך זמן קצר כבר ניתן להבחין בשיפור הבריאותי. נסיון להוריד במשקל של אדם הסובל מתת פעילות של בלוטת התריס איננו מומלץ, שכן כל עוד לא מטופלת הבלוטה אין לדיאטה ערך והיא עלולה אף לפגוע במקרים שבהם מצבו הבריאותי של החולה רעוע ממילא. בכל מקרה, מומלץ להיעזר בדיאטנית מומחית על מנת להרכיב תפריט מאוזן ובריאותי המטפל במצב התת פעילות, ואף להיעזר בכישוריה בכדי להרכיב תפריט נכון אשר ימנע מצב זה מלכתחילה.

מפת אתר | צור קשר